Scotty - İstanbul'da Ulaşım Sorununa Çözüm

in #tr5 years ago

Merhabalar. Bugün sizler için scotty kullanma videosu hazırladım. Sizler de benim gibi İstanbul’da yaşıyorsanız, günlük ulaşımlarınızda kullanabileceğiniz, motosiklet ile size bir noktadan başka bir noktaya götüren bir uygulama. Özellikle sıkışık trafik olan yerlerde, taksi bulamadığınızda, 7/24 uygulama üzerinden scotty bulabileceğiniz, taksilere göre biraz daha uygun fiyatlara ulaşımınızı sağlayan bir oluşum. Navigasyon üzerinde baktığınızda gittiğiniz noktaya kadar yol sıkışık, kırmızı gözüküyor ve normalde olan süreden çok daha uzun sürecek bir yolculuk size hesaplıyor ve trafiğe takılmadan seyehat etmek istiyorsanız, scotty tam size göre, işe, uçağa, otobüse, yetişmeniz gereken her hangi bir yere, trafik olmadan gitmenin keyfi paha biçilemez. Ya da boğazda bir motosiklet turu atmak için bile deneyebilirsiniz kullanmayı. Ben de ilk defa scotty kullandım ve benim gibi merak eden arkadaşlar için soru cevap şeklinde kısa bir diyalog gerçekleştirdik. Umarım faydalı bir içerik olmuştur.

Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62772.18
ETH 3032.07
USDT 1.00
SBD 3.67