Ben size fazlayım

in #tr6 years ago

images (2).jpeg
Ben size fazlayım ey umut tacirleri hayal kaçakçıları
İsmi para soy ismi çıkar işi kendisi olanlar sadece kendi yaşayanlar
Ben size fazlayım ilişmeyin semtime selamınız sizde kalsın istemem
Bu kadar kötü olmak için ne yaptınız bilmem bana da bulaştırmayın hastalıklarınızı

Sözlügünüzde yoktur bilirim vefa, değer verme, arkadaşlık
İnsanların değeri sizin gözünüzde liralık kuruşluk
Fazlada şeyapmayın gideceğimiz yer iki karışlık
Toprak değil altın serpsinler üzerinize
Gözünüz gönlünüz doysunda yemeyin artık bizi
Ben size fazlayım ey adam kayıranlar el pençe divan yaşayanlar rantçılar ruhsuzlar eşine saldıran çocuğunu istismar eden minik bedenlere el uzatanlar.
Uzak durun ilişmeyin semtime.

Sort:  

This post has received a 0.31 % upvote from @drotto thanks to: @drcevat.

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 64693.66
ETH 2975.51
USDT 1.00
SBD 3.70