Bir gencin gözünden işsizlik

in #tr6 years ago

Demin bir kahvehanede bir arkadaşımlaydım. Askerden yeni gelmiş. 2üniversite bitirmiş işletme ve kooparatif bölümü bu adamın iş arama macerasını dinledim. Şunlar banko bir fabrikada işe girme ve asgari ücrete insan dışı bir şekilde çalışma garson olup günlük yevmiye ile sigortasız çalışma parakendende marketlere girip kasiyer olma siz de sayın buna üç beş madde daha eğerki torpilin yoksa ve ailen zengin değilse ayrıca iyi bir bölüm ve üni okuyamadiysan işsiz kalmak zorundasın . O nedenle hayat çok zor ve acımasız okurken olabildiğince kendimizi geliştirmek ve alternatif şeyler düşünmek zorundayız çeşitlilik olmayan birisi için Türkiye'de gencse sadece temel yaşam ihtiyaçlarını giderecek kadar imkan var . Farkli düşünen ve alternatif iş planı olan varsa yoruma yazmasını rica ediyorum.images (3).jpeg

Sort:  

Iş aramak gercekten sıkıntılı bir sureç, ama hiçbir zaman hedeflerinizden vazgeçmeyin. Şayet işsiz olsaydim ve çaldığım kapılar yüzüme kapansaydı Steemit'te kasardim ve benzer paltformlarda da bulunurdum. Bir yandan da iş aramaya devam ederim.

Hocam burada para vermiyor ki bir aydır yazıyorum arada bir dolar birikmemis:)

Uzun vadeli düşünmek ve biraz da sabır lazım.

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @drcevat.

How Cool!

You got a 2.38% upvote from @coolbot courtesy of @drcevat!

Help us grow, delegate today!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61451.22
ETH 2929.56
USDT 1.00
SBD 3.65