Ben Buralarda Yeniyim

in #tr6 years ago (edited)

Ben Buralarda Yeniyim

Kuşadasının yaptığı duyuru beni çok mutlu etti ve yeni geldiğim için sizlere kendimi güzelce tanıtmak istedim :) Steemite geleli 2 gün oldu ve bir sürü yeni şey öğrendim. Aslına üyelik başvurusu yaptığımdan beri bir çok kişiyi takip ediyordum ama hesabım yoktu :) Bir çok uygulamadan ve yarışmalardan da haberim var :)

Ben tıp öğrencisiyim. Hayalim hep tıp okumaktı. Okula girene kadar yani sınavı kazanana kadar çok zorlandım. En büyük desteği de o zamanki erkek arkadaşım vermişti ama sınav sonucu açıklandıktan hemen sonra ayrıldık, aynı gün. Bu benim için hem şaşırtıcı olmuştu hem de bana değer verdiğini görmüştüm ve sevinmiştim.
Çünkü sınava çalışırken de ayrılabilirdi ama o bunu yapmadı ve kafamın dağılmasını istemedi.

Şimdi tıp okuyorum, ailem ve arkadaşlarım da en az benim kadar mutlu. Babam beni doktor kızım diye seviyor ama şu anda doktor olmama daha seneler seneler var...
Tıp çok zor bir meslek alanı.

Steemite bir arkadaşım sayesinde katıldım. Bana steemiti öneridiğinde en çok kuşadası ve #tr etiketindeki yarışmalardan kazanabileceğimi söylemişti.
Sanırım yayın açabildiğimiz ve oyun oynayabildiğimiz platformlar da var ama ben yüzümün oralara kazınmasını istemiyorum açıkçası. Çünkü hiç bir şeyi silemiyoruz.

Burada kalma amacım bir süre para kazanmak değil, bu yazın ortalarına hatta sonuna kadar hesabımdaki parayı çekmeyi düşünmüyorum. Bol bol SP dediğiniz steem power biriktirmek istiyorum çünkü benim için saygınlık da önemli :)

Repitasyon puanımı yükseltmek istiyorum. Çünkü şu anda çok düşük :) Türk etiketinde iyi blog yazan yazarlardan olmak istiyorum ve buranın ileride çok büyüyeceğini düşünüyorum :)

Bunun en güzel örneği de son bir kaç haftada bir sürü steemite üye olan Türk kullanıcı olması sanırım :)

Bir süredir dışarıdan takip ediyordum, üyeliğimi almam 10 gün civarında bir şey sürdü :) Dolayısıyla bu süreç içerisinde trendingdeki gönderileri takip etme fırsatım oldu. Yeni paylaşılan blogları falan da hep okudum. En iyi blog yazanları da gelir gelmez takip listeme ekledim :)

Buradan çok büyük hedeflerim yok ama harçlığımı bile çıkartsam bana yeter :) Finallerimin olduğu dönemlerde, yani önümüzdeki haftalarda çok fazla yazı yazamayabilirim... Bu bir problem aslında.
En iyi yazarlar her gün en az 1 içerik giriyorlar.
Bence de böyle olmalı. Ben de günde 1 içerik girmek isterim...

Bu arada İstanbulda oturuyorum ve 22 yaşındayım :)

Doktorluk gerçekten çok zor bir meslek yapabilecek miyim bilmiyorum kendime çok güvenerek başladım ama bir hatamızın insanların hayatına mal olması çok kötü bir şey olduğu için çok korktuğumu da belirtmek isterim :)

Soğuk severim. Yaz aylarını hiç sevmem. Kış kızıyım :) Bol bol kat kat giyinmeyi severim :)
Bol bol yabancı dizi izlerim ve sizlere bunları anlatmak ve önermek gibi bir planım var, izledikleriniz varsa yorumlarınızı beklerim :)
Mesleğimi seviyorum ama pek gezgin mesleği değil, ben gezmek istiyorum ileride, umarım bol bol gezebilirim :) Hastaneler çok da bana göre yerler değil...

Sanırım bu kadar yeter :) Okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Discord kanalına katıldığımın fotoğrafı: http://prntscr.com/jh01sl

Resim kaynak : 1 / 2

Sort:  

Doctorit the best all job history...

Yeni başlayan birine göre iyi yazmışsınız hocam. Sizin de dediğiniz gibi burası henüz yeni bir platform ve geleceğinin parlak olduğunu düşünüyorum. Her seferinde dile getiriyorum; steemite yatırım geleceğe yatırım diye. Umarım burayı seversiniz bizim iyi ve bir o kadar da sadık yazarlara ihtiyacımız var. Yeniden size hoşgeldiniz diyorum.

Ben bütün gün telefondayım o yüzden hep buradayım :) tekrardan çok teşekkür ediyorum o zaman :)

Gönüllü kuruluslarda calışan ve hareket halinde olan bir doktor olursunuz belki.yeni yerler yeni insanlar keşfedebilirsiniz.Güzel bir mesleğiniz var.Sizin icin hayırlisi olsun...

Evet Avrupada bazı kuruluşlar var gezgin doktor gibi, özellikle afrika ülkelerine gönderiyorlar doktorlarını. Bunun için çok ingilizce lazım ama :)

Merhaba, ben #cointurk ekibi adına yeni başlatılan resteem projesini yürütüyorum.
Bu paylaşımınız rastgele olarak seçilen 10 bedava resteem yapılacak yazıdan biri olarak seçilmiştir.
Proje yazımıza buradanulaşabilirsiz.
Discord kanalımıza da katılmanızdan memnuniyet duyarız.

çok teşekkür ederim :)

Güzel yazmışsınız ellerinize sağlık. Ama bir yer çok hoşuma gitti:

babam beni doktor kızım diye seviyor.

Böyle gerçek hayattan anekdotlar içeren yazılarla hemen bağlar kurar insan.

Aramiza hosgeldin. Umarim umudunu kaybetmeden steemit te ilerlemeye devam edersin.

Biraz geç bir yorum olacak belki fakat aramıza hoşgeldin :) Gerçi bende yeniyim hemen hemen aynı zamanlarda katılmışız :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94