Büyük Şehirlerden Kaçmak

in #tr6 years ago

Büyük Şehirlerden Kaçmak

felix-russell-saw-609921-unsplash.jpg

Nedeninin hepiniz biliyorsunuz aslında... Büyük şehirlerin kalabalığı... İnsanların saygısızlığı ve aceleciliği.
Bunlar için bir şey önereceğim.
Kaçmak :)
Evet. Aslında bu kadar basit. Ama bu kaçmak derken bir günlük, bir haftalık falan kaçmak ne yazık ki :) İşlerimiz burada falan filan yani tamamen kaçmak için işimizi de küçük şehirlere taşımamız lazım, veya okulumuzu da.
Peki nasıl olacak bu iş, nasıl kaçabiliriz. Neler yapabiliriz bilmiyorum diye düşünüyordum...
Bugün bir arkadaşım iftara geldi ve onunla biraz sohbet ettik bu konu hakkında :) Aklımıza bir kaç yeni fikir geldi.
Bunlardan bazılarını sizlere de anlatayım, zaten bildiğiniz şeyler ama yine de bahsetmekte fayda var :)

Kamp Yapmak: Evet çok basit bir şey ama benim gibi hayatında 1-2 defa kampa giden ve yine de böceklerden korkan birisiyseniz, çok fazla kampa gitmediyseniz bu güzel bir seçenek :) Bunun için çok fazla para harcamaya da gerek yok. Özellikle de arkadaşınızın zaten çadırı varsa :) Kesinlikle bir oturak almalıyız evet, yani en az 50 lira gözden çıkartmalıyız. Bununla beraber aslında gözden çıkartmamız gereken bir şeyin parası daha var...
Uyku tulumu :)
Evet, uyku tulumu olmadan uyumak çok büyük sıkıntı özellikle kışları. Bunun için bir tulum şart diyebilirim :)
Geceleri donmak istemiyorsanız benim gibi, çünkü bir kere tulumsuz gittim, mutlaka siz tulum alın...

joshua-earle-2640-unsplash.jpg

Para Biriktirip Yaylada Ev Kiralamak: Bu konu daha az biliniyor. Karadeniz taraflarında bazı yaylalarda günlük kiralık evler var. Çok da pahalı değiller. Onlara da gidilebilir. Yine tek gitmek mantıklı değil tabi en azından sevgiliyle gitmek lazım :)
Bakalım :)
Bu evlerde hem manzaranın içinde hem de doğa ile baş başa olmak mümkün.
Evet biraz sıkıcı olabilir belki ama 2-3 gün kalmak sanırım bana şu anda çok iyi gelirdi :)
Özellikle de dışarıda sıcak bir güneş ve içimizi ısıtan bir hava varsa :) Ama bildiğim kadarıya yaylalar genellikle serin oluyor. Bunun için de evin içinde bu sıcaklığı paylaşacağımız bir arkadaş olmalı :)
Para olarak ne kadar tutar bilmiyorum ama günlüğüne 50 lira falan diyebiliriz sanırım. Yani bana makul bir fiyat olarak geldi. Belki daha pahalıdır belki daha ucuz. Bilemiyorum...

alex-block-300193-unsplash.jpg

Çok Parası Olanlar İçin, Tekne Kiralamak: Eğer 10 günlüğüne 3.000 euro verebilecek kadar paranız varsa sizlere tekne kiralamayı öneriyorum :) Keşke benim de olsaydı da şimdi sizlere anlatabilseydim ama ne yazık ki şu anda öyle bir tecrübem yok, sadece hayal edebiliyorum...
Sadece kendimin ve sevdiğim 2-3 arkadaşımın olduğu tekneyle kimsenin gelmediği küçük koylara gitmeyi çok isterdim. Özellikle de Bodrum taraflarında falan çok güzel koylar var... Onlarda küçük tekneleri görüyordum bazen. Çok özeniyorum :) Hala da özeniyorum :)
Keşke bunu gerçekleştirebilsem :)

Okuyanlara çok teşekkür ediyorum yorumlarınız beni çok mutlu ediyor :)

Resim Kaynak 1 / 2 / 3

Sort:  

Merhabalar, okuması çok keyifli bir yazı, tebrikler.
Küratör projesince yazınızı seçtim, #tr etiketini büyütmek için @kusadasi ve @try-market'in başlattığı bu projede etiketleriniz arasında #cointurk'ü kullandığınız için teşekkür ve tebrik ederiz.
@try-market ve @kusadasi ekibi ile yarışmalar da devam ediyor. Her gün 15 civarında blogu seçip 1$ civarlarında oylar veriyoruz. Bugün siz de seçildiniz. Belirli bir süre sonra oyunuzu alacaksınız. Kuşadası tarafından düzenlenen son yarışmaya da katılmadıysanız katılmanızı tavsiye ederim :)

Discor kanalımıza da bekleriz.

Kaçmak...
Tuğla birikintilerinden, toplu taşımalı kalabalıklardan, otoban kokusundan kaçmak.
Tatil güzel şey de şu eve dönüşler olmasa :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60955.99
ETH 2884.24
USDT 1.00
SBD 3.63