Discord Kullanmak ve Steemitte Olmak

in #tr6 years ago


andrew-neel-237802-unsplash.jpg


Bu biraz imkansız artık. Herkes discord kanallarının üye dolmasını istiyor sanırım :) Tamam dostluk arkadaşlık yeni insanlarla tanışmak için güzel şeyler :) Ama yine de bence gereksiz bir şey... Ben mesela gelir gelmez cointurk discorduna girdim, yarışmalar için vesaire ama arkadaşlar çok hızlı ve bilgiden çok google soruları soruluyor bir nevi :)
Bununla birlikte diğer discordlara da baktığım zaman sohbet muhabbet çok dönmüyor gibi geldi bana...
Sohbet ediyor olsak bile yine de bence steemitten yorumlaşmak daha güzel :) Sonuçta burada yorumlar da bir post olarak gözükmüyor mu :)
Ben discordu gereksiz buluyorum...
Hele de discord olmadan üyelik kabul etmeyen veya yarışmalara kabul etmeyenleri pek sevmiyorum :) Benim o kadar zamanım yok :)
Hep discorda giremiyorum...
Yani sevmiyorum da o kadar fazla zaman geçirmeyi bilgisayar başında :)

Ne bileyim...

Bence yarışmaları discorddan değil de amacımız olan steemitten yapmakta fayda var :)
Mesela quraturk steemitten ilerliyor ne güzel süper yazılar seçiyor ama benim bu yazılarda seçilmem çok zor gerçekten iyi yazan arkadaşlar var...
Acaba günde 1 tane de yeni gelenlerden bir yazı mı seçseler :)
Sevmiyorum discord işini ben :)
Bir de orada yazılanları birileri fotoğrafını çekip sonradan kullanıyormuş :)
Bu da çok komiğime gitti... Ben sizinle bir şey paylaşıyorum siz bunun fotoğrafını çekip kanıt diye saklıyorsunuz :)
Bu da çok saçma :)
Neyse başka bir şey demek istemiyorum :) Şimdilik kuşadası discord kanalında takılmaya devam edeceğim ama ona da çok girmiyorum, evet zamanım olmuyor ama okuyorum arada bir önemli şeyleri...
Neyse :)
Girmem gereken güzel destekler veren discord kanalları var mı? Mutlaka girmelisin dediğiniz veya Türklerle tanışmak için iyi olabilecek kanallar?
Bunlar benim düşüncelerim siz neler düşünüyorsunuz?

Sort:  

Beep bop, this is @pushbot.
I just received a signal from the Mother Ship that you may require a push.
You just got a 9.66% upvote courtesy of @drfrostgirl!


Message from the Mother Ship:

You can earn daily profit by delegating SP to make @pushbot stronger. Delegators receive a share in 95% of the earnings.

Click one of the links below and start earning :)

10 SP20 SP50 SP
100 SP200 SP500 SP
1000 SP2000 SP5000 SP
Any Other Amount

You got a 2.49% upvote from @moneymatchgaming courtesy of @drfrostgirl! Please consider upvoting this post to help support the MMG Competitive Gaming Community.

You got a 10.00% upvote from @proffit courtesy of @drfrostgirl!
Send at least 0.01 SBD/STEEM to get upvote , Send 1 SBD/STEEM to get upvote + resteem

Merhaba @drfrostgirl,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
diğer üyelerden de oy aldı.

@trdaily, türkçe etikete sahip içerikleri belirli filtrelerden geçirip rastgele olarak oylayan bir bottur.

Arzu ederseniz @trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

merhaba, #tr etiketindeki 50rep altı yeni kullanıcıları gelişimini desteklemek amacıyla buradayım.

  • kendinize ait olmayan resimlerin altına kaynak belirtirseniz, sıkıntı yaşamazsınız.
  • yeni katılan arkadaşlar, tüm sorularınızın cevaplanacağı Türk Discord kanalları ; Steeemit Türkiye , Cointurk

resimleri aldığım siteler pixabay gibi siteler olduğu için kaynak eklememe gerek yok isterseniz ben size yardımcı olayım bilmediğiniz şeyler var belli ki.

İşte o "pixabay gibi sitelerden" aldığınızı bilmediğim için uyarı yaptım. Kusura bakmayın. İnanın cehaletinizi kesinlikle anlıyorum, ben de insanlardan uzak kaldığımda konuşma üslubum değişiyor. Sizinkini sorgulayamam.

Discordda sohbetin az olduğu konusuna katılabilirim, ama şunu da düşünün ki herkesin başka başka işleri var ve steemitte de farklı çalışmaları var.

  • Discord kanallarındaki yazışmaları, postların altındaki yorumlarla kıyaslamanız çok yanlış. Sonuçta yorumlaşmak için belli bir çevreye sahip olmak gerekiyor. Bunun için daha iyi bir platform bilmiyorum ben. Ayrıca yoruma cevap beklemek yerine anlık etkileşim daha karlı benim gözümde.
  • @kusadasi yarışmalarında discord istemelerinin nedeni kanallardaki sayıyı yükseltmekten çok, açılan fake hesaplara karşı bir önlemdir.
  • Aynı şekilde bazı yarışmalarda belli özelliklerde fotoğraf istemeleri de aynı nedene bağlı.

Sonuçta biz Türklerin, ortadaki pastadan en büyük dilimi kapmak için, sistemi nasıl baltalayabileceğimizi biliyorlar,
-Neden?
-Çünkü onlar da TÜRK. =)

Biz de böyle bir milletiz ne yazık ki... :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60955.99
ETH 2884.24
USDT 1.00
SBD 3.63