Muharrem İnce CNN

in #tr6 years ago

CNN' de adeta parladı :) Bilgisiyle karşısındakileri dövdü resmen. Gelen sorulara inanılmaz cevaplar verdi :) Mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum :)
Günümüzde aklımızda takılmış olan bir çok soruya yanıt verdi kendisi.
Sevmesek bile izlememiz gerekiyor bence ki ülkede haberimiz olmayan şeyleri de öğrenmek için...
Şahsen ben apolitik bir insanımdır. Eğitimime ve bilime bakarım. Siyaset umrumda değildir. Yani kısmen.
Sonuçta hayatımızı etkiliyor siyaset :)
Ama bu konuşmayı arkadaşım bana attığı zaman mutlaka izlemem gerektiğini anladım çünkü o bana şu ana kadar zaman kaybettirici bir şey atmadı.
İyi ki de atmış :)
Bazı konularda biraz gözlerim açıldı diyebilirim.
Umarım izlersiniz :) En azından bir iş yaparken arkada açıp dinleyebilirsiniz :)

Sort:  

Yazıp yazıp sildim aman dedim bir sıkıntı cıkmasin.. ince ince anlattı en güzelinden.. ☺

ne sıkıntı çıkabilir ki :)

Harika bir programdı, tekrarını izledim. Hazırlıklı çıkması her soruya cevap verebilmesi çok güzel.

Ülkemiz için hayılırsı neyse o olsun. :)

soruları önceden vermiş olma ihtimalleri var mı acaba :) ama bazı sorular çok spontane sanırım genel olarak 1-2 başlık vermişler ama ne soracaklarını tahmin etmek de zor olmasa gerek :)

Bende apolitik bir insanım tek değer verdiğim şey bilim ve teknolojidir :) 9 yaşından beri yazılım ve siber güvenlik alanında kendimi geliştiriyorum. Fakat bazen siyasileri dinleyip ne söylediklerini anlamaya çalışmak illa siyasetçi olmak yada siyaset bilmek gerektirmez. Bence de görüş ne olursa olsun birçok siyasetçi dinlenmeli..

Katılıyorum size :)

Bende apolitik bir insanım tek değer verdiğim şey bilim ve teknolojidir :) 9 yaşından beri yazılım ve siber güvenlik alanında kendimi geliştiriyorum. Fakat bazen siyasileri dinleyip ne söylediklerini anlamaya çalışmak illa siyasetçi olmak yada siyaset bilmek gerektirmez. Bence de görüş ne olursa olsun birçok siyasetçi dinlenmeli..

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62726.22
ETH 2961.65
USDT 1.00
SBD 3.60