Sanırım Steemitten Kazanamayacağım

in #tr6 years ago

Gelirimden memnun değilim pek...
Aslında gelir için burada değildim ama çok kötü yazılar çok güzel paralar kazanıyorlar. Ben de bunu görünce uyuz oluyorum.
Eminim siz de uyuz oluyorsunuz...

Neden böyle bilmiyorum, sanırım Türkiyede oy gücü olmadığı için olabilir :(
Hepimiz 0.10 oy verebilsek falan birbirimizin burada kalmasını sağlayabiliriz...
Arkadaşım davet etmişti beni...
Şimdi ayrılmayı düşünüyorum.
Yatırım yapmadan steemitten kazanmak zor. En az 2.000 SP yatırım yapmak lazım :(
Benimde param yok :(

Galiba zamanımı burada geçirmek yerine başka bir yabancı dil falan öğrenmeye çalışacağım.

Bilmem :)
Bakalım zaman ne gösterecek :)

Resim kaynak 1

Sort:  

Uzun vadeli bakmak gerek.. her gün yeni projeler çıkıyor.
Resim, sözlük, karikatür, program, kitap seslendirme, canlı yayın.. pek çok şekilde kazanmak mümkün.

Sıfırdan (utopian olmadan) 100+ Steeme ulaşan hesaplar biliyorum.

evet benim erkek arkadaşım da öyle yaptı :) ama benim o kadar zamanım yok :)

#PismanOlunucakSozler diye etiket atayım.. zamanında gelince bakarız yeniden :)

Steemit ilk başlarda biraz hayal kırıklığına uğratabiliyor. Burada kısa zamanda büyük sonuçlar almak biraz zor. Sadece kaliteli yazmak başarı için yeterli değil malesef. Burada topluluk ağı içerisinde de aktif olmak, projelerde yer almak, olabildiğince fazla yorum yapmak, ingilizce dilini iyi kullanmak, etiketleri etkili ve doğru kullanmak gibi başarıya götüren yollar da var. Küçük hedeflerle başlayıp moral bozmadan uzun vadede gelir elde edilebilir. Kararın kalmak da gitmek de olsa, başarılar dilerim.

Keşke dediğin gibi $0,1 oy gucumuz olsa ama çoğumuz ben dahil $0,01 bile değil. Yatırım da inişler yüzünden oda kayıp olarak yansıyabiliyor. Ruen arkadaşımızın da dediği gibi kısa vadeli düşünmek ve beklenti içinde olmak bu platformda hayal kırıklığı yaratabiliyor. Uzun vadede bakalım ne olur bekleyip görmek lazım. Burada ve diğer çalışmalarında başarılar diliyorum.

Congratulations @drfrostgirl! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61372.42
ETH 2928.56
USDT 1.00
SBD 3.66