Dunham Geri Döndü

in #tr6 years ago (edited)

FD632328-5158-4E2E-BC16-F2E95B0C9E55.jpeg

En son on üç gün önce yazı paylaşmıştım. Hayatım hızlı ve tempolu ilerlerken küçük zamanlar yaratıp bir kaç yazı okuyabiliyordum sadece. Dunham geri döndü haberiniz olsun.
Üç arkadaş sabah akşam yat kalk tez yazıyorduk. Ayrıca bu tempoya ek olarak iki gün işte çalıştım. İki günün sonunda işten ayrıldım. Bitirme tezimi tamamlamaya son hızla devam ettim.

Daha önce yazdığım yazılardan hatırlarsınız kendi bölümümle alakası olmayan bir yerde ek gelir olsun diye çalışıyordum. Aslında seviyordum işi. Sabah 10.30’da işe gitmek hoş geliyordu. Bu tempolu dönemde anladım ki bütün günümü yok ediyormuş. Akşam 20.30’da çıktıktan sonra bana
sadece yemek yiyebilecek zaman kalıyordu.

Üç arkadaş aynı evde çalıştık birbirimize motive olalım diye. @kamuhuzuru’da bu yıpranmada payını alanlardan biri. Gece dörde kadar çalışıp sabah erken kalkıp devam ediyorduk çalışmaya. Gün içinde yemek ve küçük çay molaları veriyorduk. Arada bir akşam bir saatliğine yürüyüşe çıkıyorduk. Bir yerden sonra hissiz olmaya başladık. Gülmek için yer aradık, bulamadık. Birbirimize komik videolar izletiyorduk. Motive etmek için birbirimize çay demliyorduk. Bakkaldan çikolata söylüyorduk. Bu yoğun tempo ilerlerken beni iş görüşmesine çağırdılar. 18 mayıs cuma günü görüşmeye çağırdılar. Yine alınmayacağım bir işin görüşmesine gidiyorum diye içimden konuşa konuşa gittim. Görüşmem biraz farklı geçti.

  • Merhaba Dun ham ha nım... AA siz ne kadar küçüksünüz.

Sessizlik
404 Not Found
!!!
Nasıl tepki vereceğimi bilemedim.

Ben küçük müyüm? Yapı olarak mı söyledi yaş olarak mı? 23 yaşındayım, küçük ama o kadar değil. Ya zayıfım da boyum var ki minik değilim. Küçük müyüm ya? Ne alaka şimdi!

Konuşmanın ilerleyen zamanlarında yaş olarak söylediğini anladım. Kızıyla aynı yaştaymışım. Anneler kızlarını hep bebek gibi görür. Hiç büyümüyormuş gibi. Annem beni telefonuna bebeğim diye kaydetti. 23 yaşında 165 cm boyunda bir bebek.
Görüşmem bitti. Hızla tez yazmaya gittim. Sonrası

Tez

Tez

Tez

D569D3EF-428D-43D0-88BB-30F35718AA57.jpeg

Tez yazarken bir gün telefon çaldı. Ama öyle bir anda çaldı ki... Soslu tavuk söylemiştik. KFC tarzı bir yer kovanın içinden elinle yiyorsun. Elim sos içinde telefona baktım iş görüşmesine gittiğim yer arıyor. Elimi temizlemeye çalıştım telaşla telefonu açtım. Tık telefon kapandı.

F*ck

Hemen şarja koydum. Açılmasını bekliyorum.... Telefonu açtım. İşe kabul edildiğimi söylediler. İş teklifi yaptılar. Biraz düşünmem lazım dedim. Sadece bir buçuk saat sürdü. O arada ablamı aradım, eniştemle konuştum. İkisi de çok güzel tepkiler verdiler. Maaş da istedikleri bölüm de bana uygundu. Kabul ettim ve hemen belgelerimi toplamaya başladım. Belge toplama hikayemi başka bir yazıda paylaşacağım.

51B198EE-7E1E-4940-BEFF-B97C18903AFD.jpeg

25 mayıs cuma günü okula gittim ve tezimi onaylattım. İçim rahat artık. Pazartesi günü yeni işime başlıyorum. Çiçek göndermek isteyenler için adresi yazıyorum...

Görsel kaynaklar Unsplash sitesinden alınmıştır.

Sort:  

Merak ediyorsan ilk maaşında İstanbuldayım :)

Tebrikler :)

Bayram sonrası kendini hazır et. Bayramda Adana’daysan muzlu süt ısmarlarım. 😂

Hayıııııııırrr !!!! Ağlayacağım... ağustosa kadar gidemem muhtemelen :(

Merhaba, ben @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerinindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Elinize sağlık güzel bir yazı olmuş.

Teşekkür ederim. 😊

Dunham bir süre aradan sonra yine güzel yazılarınla döndün. Çok güzel bir anlatım tarzın var.

Yan yana geldiğimiz vakit biraz kaba bir şekilde 'kaç para alıyon?' diye soracam hazırla kendini djdjdjd
Hayırlı olsun 🐞

Brüt maaş aldığım için net bir şey söyleyemiyorum. İstanbul’da yaşayacak kadar diyeyim şimdilik. Buluşunca maaş simülasyonumu gösteririm 😂

Ooo güzel güzel :D

Congratulations @dunham! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your Board of Honor.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Do you like SteemitBoard's project? Vote for its witness and get one more award!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by dunham from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61060.27
ETH 2927.58
USDT 1.00
SBD 3.55