İtibar Puanım ve Bazı Şeyler

in #tr6 years ago

photo-1508677137661-ed811eaf6122.jpg

Dunham (34)

Bir an 33’ te takılıp kaldığımı düşündüm. Yeni bir yazı yazmıştım, yeni etkileşimler kurmuştum ama sanki yükselmiyor gibi geliyordu. Yazıma gelen oylar arttıkça bir anda 34 oldum. Çok havalı hissediyorum kendimi.


Dunham (38-39)



@kusadasi’nın düzenlediği projedeki yazım kaliteli olarak nitelendirildiği için yüksek değerli bir upvote aldım. Bu upvote’un sevincini @kamuhuzuru ile paylaştım ve itibar puanımın yükselmiş olabileceğini söyledi. Telefonu hoparlöre alıp puanıma baktım ve 38 olduğunu gördüm. Bir anda bu kadar yükseleceğimi beklemiyordum. Ayrıca başka bir yazım yine @kusadasi tarafından kaliteli yazılar arasına seçilmişti, o yazıma da yüksek bir upvote geldi. Steemit'de geziniyordum ve kendi yazılarımı inceliyor, yorumlara geri dönüşler yapıyordum. İsmimin yanına bir baktım 39 olmuş. Artık çok çok daha havalıyım. Şu aşağıya gözlüklü bir fotoğraf koyacağım. Ağızda bir de sigara... Arkadan bir müzik dırırırım...

photo-1517269992380-58d48f7101d1.jpg


Eksikliklerim, şaşırdıklarım ve kendimi geliştirmeye çalıştığım noktalar

  • Takipçi sayımın artması gerekiyor galiba biraz daha.
  • Açıkçası yazılarımın bu kadar kazanç sağlayacağını hiç düşünmüyordum. Özellikle de bu kadar kısa sürede.
  • Son yazımı yazarken tereddüt yaşadım, gerçekten kaliteli mi diye. Fotoğrafları seçerken uzun zaman harcadım. Galiba bir şeye ne kadar değer verirsen geri dönüşünü alıyorsun. Yüksek kazanç kazandığım bir yazı oldu.
  • Yazılarımın kısa olduğunu düşünüyorum. Daha uzun yazmaya çalışacağım. Bunun için yazımı alt başlıklara ayırıp yazacağım.
  • Aldığım yorumlar ile kaynak gösterimimi değiştirdim. Gerçekten çok daha iyi olduğunun farkına vardım.
  • Diğer kullanıcılar ile daha çok ilgilenmeye başladım. Daha çok yazı okuyorum ve oy gücümün yükselmesi ile oylarım yazılara daha çok getiri sağlıyor. Aslına bakarsanız sadece 0.01 etki ama bana şu an kocaman geliyor.
  • Şaşırdığım daha doğrusu daha beklemediğim de ilk paramı kazanmam oldu.

Görsel kaynakları Unsplash,Gif kaynağı giphy sitesinden alınmıştır.

Sort:  

gerçekten çok güzel bir yazı olmuş, kendimi buldum bu yazıda :) benden de bir 0,01 sbd :)

Teşekkür ederim. :) Umarım hızlı ve sağlam bir şekilde ilerlersin sen de.

Merhabalar

Öncelikle yaptığınız paylaşım için teşekkürler. Bizler Türk topluluğunu geliştirmek ve Steemit'e yeni katılan Türk kullanıcıları desteklemek amacıyla tr tagi ile yapılmış paylaşımları oylayan Steemit Türkiye gönüllü ekibiyiz.

Yapacağınız paylaşımlar ile ilgili birkaç şeyden bahsetmek istiyorum;

  • Öncelikte #tr tagını ilk sıraya yazmanız Türk topluluğu içinde göze çarpmasını kolaylaştıracağı gibi #tr tagının gelişimine de katkıda bulunacaktır.

  • Discord Kanalımıza katılmak isterseniz : https://discord.gg/n5MUBDK

  • Yazınızda markdown kodlarını etkili bir şekilde kullanmanız okunurluğunu artıracaktır. Markdown kodlarını Steemit'te bulabilirsiniz.

  • Paylaşımınızda yer verdiğiniz ve size ait olmayan yazı, fotoğraf v.b için kaynak belirtmelisiniz. Bunu da [Kaynak] (link) şeklinde ekleyebilirsiniz kolaylıkla. (Arada boşluk bırakmayarak)

Takipçi sayısının burada hiç önemli olmadığını bilmeni isterim. İlk zamanlar insan diğer sosyal mecralar gibi düşünüp takibe takip olaylarına giriyor ama sonra bakıyorsun ana sayfan çöp olmuş. Okunacak şeyler kaçıyor, göremiyorsun çünkü saniyede değişiyor. Bu nedenle gerçekten okumak istediğin blogları takibe almanı öneririm. Zaten çok takipçi çok oy anlamına da gelmiyor. Buna emin olabilirsin.

Bir diğer husus itibar puanın; bu aralıklarda hızlıca yükselebilir, aktifliğine bağlı olarak. 50'ye kadar çok çabuk ulaşırsın diye tahmin ediyorum, böyle yazmaya devam edersen :)

Bol kazançlar dilerim, umarım buralarda görmeye devam ederiz seni. 😊

Teşekkür ederim yorumun için. Bu yazıdan sonra bende farkettim aslında takipçi sayısının çok önemli olmadığını. Şu an takip ettiklerimi kaçırmıyorum. Tr etiketinden yazılanlara bakıyorum kaliteli gördüklerimi okuyup upvote ediyorum. Diğer yazıları da ilgimi çekiyorsa takip ediyorum.
İtibar puanı beni çok motive ediyor gerçekten.
Sana da bol kazançlar.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60719.63
ETH 2911.16
USDT 1.00
SBD 3.59