Merhaba Steemit

in #tr6 years ago

corinne-kutz-211251-unsplash.jpg

Bugün Steemit'te yazmaya başlıyorum. Daha önceden katılmıştım aslında ama yoğun bir tempo yüzünden bir türlü yazamıyordum. Önceliklerimi sıraladığımda 'Steemit'te yazmak' maddesini çok daha üst sıralara koymayı sonunda sağlayabildim. Kendimi tanıtma yazısı ile başlıyorum. İktisat ve sosyoloji bölümlerinde öğrenciyim. İki üniversite okuyorum. Yarı zamanlı olarak bir tasarımcının yanında satış yapıyorum. İstanbul'da yaşıyorum.

Resim yapmayı seviyorum genellikle tuval üzerine akrilik boya çalışmayı seviyorum, arada sırada sulu boya alışmaları da yapıyorum. 7 yıl önce 2 yıl boyunca fotoğraf çekimleri yaptım ve bir fotoğraf sergim oldu. Tiyatro alanında da ilgiliyim ama aktif olamıyorum. 2010 yılında Deli Bayramı'nı sergilemiş ve baş rollerden Nevra Serezli'nin rollerini oynamıştım.

rawpixel-com-191102-unsplash.jpg

Seyahat etmeyi seviyorum. Seyahat etmek, yeni yerler görmenin ruhumu yenilediğine inanıyorum. Yurt dışı ve yurt içinde gezmeyi seviyorum. Son 1 buçuk yıldır yurt dışı seyahatleri yapıyorum. Almanya ile başlayarak sırasıyla Hollanda, Belçika, Sırbistan, Makedonya, Bulgaristan, İtalya' ya gittim. Yakın zamanda gitmek istediğim ülkeler İspanya, Yunanistan ve Fas. En büyük isteklerimden bir tanesi İspanya'da Barcelona'ya gidip La Sagrada Familia kilisesinin önünde bütün gün oturup izlemek. Yurt içinde gittiğim yerler Adana, Mersin, Ankara, Gaziantep, İzmir, Çanakkale, Gökçe ada, Bursa, Eskişehir, Balıkesir, Samsun, Konya, Antalya. Müsait olduğum ilk zamanda gitmek istediğim şehirler ise öncelikle Nevşehir sonrasında bölge olarak Karadeniz ve Ege sahilleri.

Sort:  

Welcome to this great community of friends, I would like to invite this community, where you will learn to grow with classes of Leadership, art, poetry and business. If you are interested enter with these links: https://discord.gg/hrjxG4G
Hola quisiera invitarte a esta comunidad, donde aprenderás a crecer con clases de Liderazgo, arte, poesías y negocios. Si te interesa ingresa con este links:https://discord.gg/hrjxG4G
https://steemit.com/steemschools/@nellita66/bienvenidos-todos-los-nuevos-al-gran-concurso-de-invitacion-de-dobartim

@dunham, congratulations on making your first post! I gave you a $.05 vote!
Will you give me a follow? I'll follow you back in return!

Malum, bir dönem Fringe dizisi, işe geç kalma nedeniydi.
Dunham görünce, "Hoş geldin Olivia" diyesim geldi :)


Sanata ilgini tebrik ediyorum.
Fotoğraflar çok prof duruyor. Sana ait ise onlar için de tebrik ederim.
Hoş geldin ;)

Teşekkür ederim söylediklerin için.

Welcome to Steemit dunham. Let me know if you got any questions about Steem or anything related to it! The official FAQ can be found here and has A LOT of information https://steemit.com/faq.html - Also remember, Steemit is just ONE of the sites built that uses Steem the blockchain. We also have DTube - our very own Youtube, DSound for Soundcloud and Steepshot if you prefer Instagram like experience. I'd also like to mention ChainBB - forums, Busy - Steemit with more modern look basically, DMania for memes and Dlive for streaming just like in Twitch! You can also earn Steem by gaming now! Search for Steemgar if that's more your thing. Welcome to the blockchain! :)

hi @dunham Welcome to Steemit Community. Looking forward for your next post. See you around. You can also join in STEEMSCHOOLS discord here https://discord.gg/8CRS4j4 They can help you grow in this steemit community. If you still don't have a discord account. Just register first through the link I gave you. I'm glad to help you. See you there!

Aramıza hoş geldiniz 👋

Hoşbuldum 🤗

Hoşgeldin çiçek. Geç bile kaldın koş yetiş bize :)

Az zamanda çok işler başarmam lazım 🤗

Hoş geldiniz, ben de Dunham'ı görünce Olivia aklına gelenlerden oldum @murattatar gibi. Aktif bir hayatınız var gibi görünüyor, içeriklerinizi bekliyoruz :))

Teşekkür ederim. O zaman steemit evreninin dunham’ı diyebilirsiniz

Aramıza hoşgeldin

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60918.56
ETH 2919.11
USDT 1.00
SBD 3.56