Zamanın Değeri Nasıl Anlaşılır ?

in #tr6 years ago

Günümüzde birçok şeyle zaman harcamaya başladık özellikle telefonlar , tabletler ve bilgisayarlar ile . Tuvalete giderken bile telefonlar elimizden düşmez oldu peki neden mi ? , çünkü bağımlı olmuşuz haberimiz yok . Büyüklerimiz bize dediğinde evladım yapma etme derken , bunun yanlış olduğunu bilsek bile öfkelenip sinirleniyoruz ...

Bu tarz şeyler kalan zamanımızı boşuna alıyor ve bunu bile bile hala kullanmaya ve kullandıkça asabileşmeye devam ediyoruz .Bu tarz şeyleri kullanmak tabi ki de gerekli ama bağımlısı olacak kadar değil.Zamanımızı iyi değerlendirip , kendimize bakıp , arkamızda iyi şeyler bırakmak varken bu tarz şeylerle oyalanmak ve bu tarz şeylere bağımlı olmak bizi çok yanlış yerlere götürüyor.

Şimdi gidin boş bir sandalyeye oturun veya yatağınıza yatın .Özellikle telefonu başka bir odaya bırakın. Yanınızda kimse olmasın ışığı açın ve uzanın . Sizden boş duvara bakıp düşünmenizi istiyorum . Şuan zamanımı nasıl harcıyorum ve bu tarz şeylere neden bağlandım diye kendinize sorun . Bunu 5 dakika yapamayacak insanlar olacak hemen pes edip , eline telefonu alıp takılmaya başlayacak . Zamanınızın değerini daha iyi anlamak için yalnız kalıp kendinize sorular sorup kendinizle vakit geçirin ki zamanımızın değerini bilip , çevremizdeki insanlara kulak verelim . Sonuçta bize değer verip , öğüt veren değerli yakınlarımızı hatta anne babamızı bile bu bağımlılık yüzünden tersler olduk .

Lütfen zamanınızın değerini bilip , hayata bir kere geleceğinizi unutmayın . Hepiniz özel insanlarsınız , umarım bu tarz şeylere fazla bağlanıp hayatınızı boş yaşamayıp birazda olsa renk katıp devam etmelisiniz :)

Ne yapmalıyım ? , Ne gibi şeylere yönelmeliyim diye bana sormayın . Cevabı yukarıda verdim , boş duvara bakıp düşünün :) . Sevgiler ...
1684065_620x410.jpg

Resim kaynak : http://www.haberturk.com/saatler-geri-alinacak-mi-saatler-ne-zaman-geri-alinacak-2017-kis-saati-1684065

Sort:  

Sizden boş duvara bakıp düşünmenizi istiyorum .

Final döneminde böyle bir şey yapmaya ne yazık ki zamanım yok hocam :)

#cointurk etiketini kullandığınız için yazınızı bulabildim ve küratör projesinde seçebildim :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz, . Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve yazılarınızı paylaşabilirsiniz :)

Şöyle ki discord kanalımızdaki genel-post-paylaşım kısmındaki gönderileri daha önce okuyoruz :)

@kusadasi ve @try-market 'in düzenlemiş olduğu etkinliklere ve küratör projesine katılmayı unutmayın :)

yatarken bile baksan yeter :) , zaten discord kanalınızdayım teşekkürler :)

Merhaba @eaemreaksu,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64231.88
ETH 3128.59
USDT 1.00
SBD 3.95