You are viewing a single comment's thread from:

RE: Raynaud olana kadar yazalım :)

in #tr6 years ago

Okuyup upvote ettim ama yorum yapmaya vaktim yoktu. Yine vaktim sınırlı ama bunu yorumsuz bırakmaz olmaz, gerçekten çok iyi bir yazı olmuş. Ellerine sağlık. Bu projeye yazmaya niyetim vardı ama hem vaktim az hem sen çıtayı bayağı yükselttin, du' bakalım yazabilecek miyim?

Sort:  

Teşekkür ederim fakat tabi ki yazabilecek hatta mümkünse yazacaksın :) Ben sana ve @punky'e ücretsiz yardımcılık teklif ediyorum :) İşlerinize yardımcı olayım siz de yazın ??


Yorumun için de ayrıca teşekkür ediyorum. Çok beğendiğim profillerden/kişilerden bu tarz tepkiler almak gerçekten ayrı güzel :)

Birkaç güne benim işler normal ritmine döner zaten ama yardım etmiş kadar oldun, çok sağ ol.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63042.11
ETH 3047.49
USDT 1.00
SBD 3.91