You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kişisel Gündemim #03 : Durmak neydi? Durmak huzurdu.

in #tr6 years ago

Geçmiş olsun. Arada durmak iyidir; ben de aksine, güzel güzel dururken aniden ayaklanmak zorunda kaldım, ona uyum sağlamaya çalışıyorum:) Bugün @doctorbishop adaşından bir alıntı paylaşmış:

En iyi ve en kötü günlerimiz hep beklenmedik günlerdir.

Hayat, beklentiye falan bakmıyor, plan falan anlamıyor.
Tanrı bize kahkahalarla gülüyor kesin.

Sort:  

Adaşımdan alıntı :D epey güldüm :)


tanrı bize kahkalarla gülüyordur kesin

Sanki biraz yumuşatılmış hali gibi geldi :D

Ya ben yoğunum, yaz planlarım altüst oldu falan ama uzun zamandır istediğim bir işi aldım, o yüzden keyfim yerinde. Tanrı gülüyor, ben gülüyorum yani. Bu ay biraz çalışacağım, sistemi kurana kadar. Sonra nasılsa Steemit bizimdir!

Hayır özledik yani.


İş için tebrik ederim. Gülerken tanrıya eşlik etmek maharet ister :) Sekreter lazım olursa biliyorsun :)

Aklımda👍

Yeni işin de hayırlı olsun bu arada.

Gene de plansızlık çok riskli geliyor bana. Sanki %50 tuttursam bile avantajlı sayılırmışım gibi 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63700.12
ETH 3136.09
USDT 1.00
SBD 3.83