Deliliğe Övgü

in #tr6 years ago (edited)

6a80ae02ad535cfe7b74935ab988cb1a.jpg

KILIMIZ BOYNUMUZDAN İNCE

şimdi gözlerinden bir damla votka düşüyor
yeryüzü bütün sarhoş
ben çırılçıplak yanaklarında
yanakların yeryüzü

gayrimuayyen uyuşmuşum
ve müebbet çökmüş

görünen siyah bir ışıktır
mücella kalbime iniyor gözlerinden

gözlerin kadife bir okyanustur simsiyah

gözlerin bütün varlıkların
gözlerin hepsinin sebeb-i matemi
yetiyor bir damlası alemleri katletmeye gözlerinin
gözlerin bütün varlıkların
gözlerin hepsinin saçmalaması
benim de

Adem ŞAHİN- SEKTE-i US
@sahinadm, @edebiyat
Surreal Eye

Sort:  

...ve gözlerinden bir balinanın rahminden düşen yavru ağlıyor
ve gözlerin gözlerim
gözlerim ise boynundan bıçaklanmış
ah bir öpsem boynundan
ah bir öpsem de
kanamasa artık gözlerim.

... ve gözlerin
o gözlerinden benim doğmadığım gerçeği okunuyor
yaşamak için sadece
sırf seninle yaşamak için geldiğim bu dünyaya

İlham kaynağısın be hocam. Teşekkür ederim.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 8 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkür ederim efendim. Sevgiler.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94