Sort:  

Kıskançsın biliyor musun @edebiyat?

Sen çekil, ben point kazanmaya geldim. :))

Posted using Partiko Android

@baycan, şuna bir şey söyler misin? :D

@edebiyat hocam haftasonu ben de sizi anlatırım yazımda kıskanmanıza hiç gerek yok ☺️ Sizler kardeşsiniz yapmayın böyle herkes sizi izliyor canlı yayındayız

aa @baycan harikasın :)
bunun ne demek olduğunu biliyorsun değil mi:)
bknz: bu yazının oluşma hikâyesi 🙆‍♀️

Hepbirlikte uzun baskılar sonucunda yazdırdık yazıyı:)))

Posted using Partiko iOS

:)) Sıkışınca sizi çağırdı değil mi? Ne oldu @sahinadm, RC mi bitti? :))

Posted using Partiko Android

RC bitmemiştir efendiliğinden susmayı seçmiştir ☺️ kendimi avukat gibi hissettim 😂

Posted using Partiko iOS

Beni mi anlatacaksın? Tamam @sahinadm ilna oldum. Sana karışmıyorum artık. :)

Posted using Partiko Android

Eveet işte böyle sakin 😎

Benden iyi uzlaştırmacı olur 🙃

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63892.45
ETH 3117.72
USDT 1.00
SBD 3.87