You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kitaplığımın yeni sâkinleri #3

in #tr5 years ago

Çok güzel ya. Bu kitaplar hakkında derslerde öğrencilerle konuşuruz. Türk edebiyatının ilkleri :)

Dönemin diki biraz ağır bir dil; ama ben orijinal dilden okunmasından yanayım. Senin aldıkların günümüz Türkçesine çevirilmiş ve sadeleştirilmiş. Bu dediğim sakın seni soğutmasın. İleriki zamanlarda bir de orijinallerini okursun. Okurun dil ve üslüp gelişimi açısından faydası oluyor.

Bir de :) Petrovdan başlarsan daha iyi olacak sanki. Bunu kasten mi en sona yazdın bilmiyorum; ama önceliği Beyaz Zambaklar Ülkesinde alsın. Okumaya başlayınca bunu neden istediğimi anlarsın. :)

Son olarak seni mutlu edecek bir şey söylemek istiyorum: Ben de kitaplarla yaşayanlardanım. :) Kitaplarla kol kola sokakta yürüyebilmek gerek. Kitaplıkta sana arasıra göz kırpmalarına izin vermelisin. :) Okumak için doğru zaman geldiğinde kitap tüm benliği ile kendiliğinden açılıveriyor. :)

Posted using Partiko Android

Sort:  

bu yazıyı yazarken özellikle senin yorumunu merak etmiştim; daha önce kesin okumuştur, seçimlerimi nasıl bulacak vs diye birçok şey geçmişti aklımdan:)

tavsiyen için teşekkür ederim daha önce böyle bir deneyim yaşamıştım, Eylül romanında. karşılıklı sayfalara orijinal dili ve sadeleştirilmiş hâli basılıydı, keyifliydi okumak:)
Belki deneyebilirim ileride ama çok da sadeleştirip mahvetmemişler metni..

ilk başa ve en sona yazdıklarım dikkatimi çekenler oluyor genelde ya da en çok şey söylemek istediklerimden:)
Beyaz Zambaklar Ülkesinde'yi okumayı ben de çok istiyorum, umarım burada da bahsedebilirim:)

Ben de kitaplarla yaşayanlardanım. :) Kitaplarla kol kola sokakta yürüyebilmek gerek. Kitaplıkta sana arasıra göz kırpmalarına izin vermelisin. :) Okumak için doğru zaman geldiğinde kitap tüm benliği ile kendiliğinden açılıveriyor.

o kadar haklısın ki.. bu şekilde düşünen insanların varlığına inanamıyorum, tek olmamak güzel:)

O halde Beyaz Zambaklar Ülkesinde incelemesini bekliyoruz. :)

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63042.11
ETH 3047.49
USDT 1.00
SBD 3.91