You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🎬 Aksiyon Film Önerisi( Filmi oyuncunun gözünden izleyin )ℍ𝔸ℝ𝔻ℂ𝕆ℝ𝔼 нeɴry

in #tr5 years ago

Merhaba. Profilinize biraz göz attım. Okurun ilgisini çekebilecek, güzel konulara değiniyorsunuz. Yazılarınızda markdown kodlarını da gayet başarılı kullanıyorsunuz; fakat noktalama ve imla kurallarına uymuyorsunuz ve bu durum, okuru ne yazık ki yazıdan uzaklaştırıyor. Üzücü bir durum. Zaman ve enerji harcayıp emek verdiğiniz yazılarınızın gerçek değerini bulması için bu konu önemli. Biz de projelere yazılarınızı bu yüzden öneremiyoruz. Yazılarınızda noktalama işaretlerine ve imlaya dikkat etmeniz, görsellerin ve akademik bilgi içeren ya da başkasına ait olup yazılarınıza yer almasını istediğiniz küçük veya büyük alıntı yazıların kaynaklarını belirtmeniz gerekiyor. Size yardımcı olabilecek faydalı linkler'i bırakıyorum. Sorunuz olursa @hosgeldin ekibi olarak buralardayız. Sevgiler. :)

Sort:  

Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Evet, haklısınız içerikler için emek harcıyorum. Ama yazıya gelince dümdüz yazdığımı fark ettim. Sizin gibi öğretici eleştiri yapanlar sayesinde düzeltmeler imi yapıyorum. Desteğiniz için teşekkür ederim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 67918.33
ETH 3740.37
USDT 1.00
SBD 3.69