Sort:  

iyi bir şey mi kötü bir şey mi tam anlayamadım hocam :D

Ah ah. :))

Posted using Partiko Android

çok şifreli konuşuyorsunuz, meraklara gark olmuş durumdayım. :)

:) Hocam hayran kaldım. Tamam albüm bekliyordum; ama böyle harika bir şey olacağını bilmiyordum. Ha senin geçmiş postlarından yola çıkarak bu harika paylaşımı tahmin etmem gerekiyordu; bilemedim kıymetini, kadrini. Hata benim, günah benim, suç benim.

Posted using Partiko Android

ahaha estağfurullah hocam. senden övgü cümleleri almak için ısrarla dürtmedim, cidden merak ettim ne düşündüğünü :)

bu arada benim için de dönüp bakabileceğim bir kaynak oldu bu yazı. esasında yazıdan ziyade youtube playlist'ini oluşturmak epey uğraştırdı diyebilirim. dinleyenleri çok fazla yormamak adına bir albümden en fazla 3 video seçtim. bu 60 video da cidden severek dinlediğim, beğendiğim videolardır. keza albümlere de aynı şekilde kefilim. sadece şarkıdan oluşan videoları katiyen seçmedim, bunun için spotify felan var, isteyen ordan dinleyebilir. bunun burda ne işi var denebilecek 1 tane seçim olmadığına inanıyorum. misal aynı şarkının bir lyric videosu bir de baterist performansı varsa, bateristinki daha göze hitap ettiği için onu seçmeye özen gösterdim. epey bir video ekledim çıkardım ama son hali tam olarak içime sindi sonunda :) vinnie moore, insomnium ve mgla'nın albümlerinin ise ne yazık ki resmi vidyoları bulunmadığı için ekleyemedim onları listeye :(

2.bölümde de 2012-13 ve 14 olacak. baya fazlaca albüm var o dönemden. onu da tahminimce 2 hafta sonra hazırlamış olurum. bu 2 liste bizi baya bir süre ihya eder diye düşünüyorum :)

Çok emek vermişsin ya. Gerçekten. Seçici ve kaliteli düşünmüşsün. Dinliyorum hâlâ ben. :) Emeklerine sağlık.

vinnie moore, insomnium ve mgla'nın albümlerinin ise ne yazık ki resmi vidyoları bulunmadığı için ekleyemedim onları listeye :(

Bunların olmaması üzücü evet. Ama olsun dinlediklerimiz de yeter. :)

Çok teşekkür ederim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62584.99
ETH 3171.80
USDT 1.00
SBD 3.81