Sort:  

Sevgili @edebiyat ince görmüşsün ama @doctorbishop u doğru etiketleyememişsin :)) Bütün röportajın amacı sevildiğimi beyinlere kazımak. Benim sevgiye ihtiyacım var. Sevmiyosanız da ben böyle yazarak kendimi rahatlatıyorumdur belki de. 😀

Ya ben nasıl yazmışım onu öyle :D

Tobe tobe :D

:))) Orman seni de etkilediyse demek

Hocam çiğnediğiniz bitkiler nekadar etkiliyse, okuyanları bile sarsmış galiba 😁

Posted using Partiko Android

😂😂 etkisi büyük. Hocam bu arada rahat durmamışsın boosterı salmışsın. Tesekkür ederim.

Hocam ant içmiştim bunun altında kalmam diye, çok içmişim galiba, kafam milyona yakın, iki milyonda görün sizi botun padişahını 😁

Posted using Partiko Android

Fidanlar ağaca, ağaçlar ormana, ormanlar bana sonra hep beraber @sahinadm'e selamlar olsun. :D

Em çok @sahinadm e selamlar olsun. O da Sonbahara selam eylesin.

Yani şimdi... Ben ne diyeyim size be! Oğlum bu @edebiyat sizi nasıl konuşturuyor farkında mısınız... Siz iki Stimit balinası simitsiz kalmışsınız haberiniz yok. Nice Stimyanlar bu @edebiyat'a yanıldı. Ahmet Haşim boşuna: "Akşam, yine akşam, yine akşam..." dememiş abi. Bu da benim alakaya maydanozum olsun.

Posted using Partiko Android

@edebiyat a kandıysak, @sahinadm in aklımıza sekte vurmasından sevmişizdir. Yoksa biz de biliriz Ahöet Haşim gibi ağır ağır çıkacaksın bu merdivenlerden demeyi 🐓🐓🐓

Anladım ben seni. Tamam. Pazar günü şiir dinletisine katılmıyorum. Oldu mu şimdi?

Sonbaharı gördüm diyorsun yani?

Ben uyarımı yapayım dost olarak. :))

Posted using Partiko Android

En sevdiğim yazar kendi bile olsa bunu asla kabul etmeyeceğimi herkes bilir. Ormanın büyüsüne kapılmıştır :)

Doktor kusura bakma yanlış etiket için ya. Biraz utandım. :D

Ne kusuru yahu :) @sahinadm diye etiketlemedin nasılsa 😂

Hele ondan hiç bahsetme. :D

Geçenlerde çatıya çıkmış etrafı gözlüyordu. Kendisine sorsan sonbaharı izlediğini söyleyecek; ama ben onun nasıl bir deli olduğunu iyi bilirim! Bilirim ben! Bir ben bilirim, çok iyi bilirim!

Ahahaha çok iyiydi bu 😂 harbiden sonbahar derdi. Niye? Çünkü seviyor

Ben çok iyiyim doktor, yanlış olma. :D

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 61821.21
ETH 3068.39
USDT 1.00
SBD 3.84