You are viewing a single comment's thread from:

RE: Lâf ü Güzâf #6

in #tr5 years ago

tutup seni çalmak istiyorum gökyüzüne inat
o kadar mavi olmasa belki bir kız çocuğu doğardı
seni tutup çalmak istiyorum gecenin bir yarısında
gökyüzü eğer yine maviyse geceleri tutup seni

seni tutup kalbimin gecelerine çalmak istiyorum ki
elimden tutamadığın zamanlarda tüm agresyonlar
üzerine çullanmasın ve agresyonel hatalar
yapmak zorunda bırakmasın seni tutup

Sort:  

Sen tut tüm inatları göğün yüzünde
Ve çal geceyi maviliği solmuş zihnimden

Öyle bir çal ki
Toprağa düşen cemreler bir kız çocuğu açsın
Bir kız çocuğu ki
Tüm agresyonları yutmaya bedel
Ve tüm inatlar sarılsın bir denizde bir gece

O gece gün doğsun hepimizin üzerine

seni tutup bir sigara içimi zamanında yutup
tüm inatları ve agresyonları terbiyeye tutup
ve tüm zihinlerden çalıp sonra elinden tutup
ibret olsun aleme diye ademe nasip seni tutup
göstermek ayna gibi gecelerin mavisinde yutup

Tutulmuş bir yutkunma
Ya da
Yutulmuş bir tutulma
Ayna ayna söyle bana

Var mı hiç gecelerden maviyi alma
Ya da
İbrete zincirlenmiş inat
İnatla terbiye edilmiş agresyon

Ayna ayna çık aradan
Bir Adem doğsun şu göğe
Maviyi tutsun
Geceyi yaksın

tutulmuş ay
ya da
yutulmuş bir güneş
tahir tahir sana peşkeş

tüm görüntüler ve akisler
gecelerden alınıyor maviler
ya kara bir mavidir ya da
sarı bir beniz belki kırmızı bir agresyon

tahir tahir yaklaş bana
ademler vereyim sana
son geceden bu yana
nâmümkün maviler sana

Maviler sana belki de bana
Mümkünatı olmadan gelseler hep ya
Bir güneşin özleminde
Çalınmış çocukluklara

Bir ay indirsem
Bir güneş sana
Geceyle gündüze
Agresif dünya

maviler gelirse bana
güneşler gelsin sana
çaldığım çocuk olsun
omzumda el olsun

agresfise bu dünya
ne güneş isterim ne ay
bana bir dost getir
adı Tahir olsun

Sizin yaşadığınız dostluğa gıpta edip maşallah diyorum dostluk aşkı böyle yaşanır şiirlerle konuşarak herkes yapamaz bunu gönülden sevmeyi bilenlerin işi bu :)

Bizler sizlerle beraber çok güzeliz. Nice dostluklara gebe bu ortamın bozulmaması dileğiyle. 🙏💐

Bizimki bilindik kavramlarla anlatılamayacak bir şeye dönüştüğü için ancak böyle şiirlerle bir şeyler ifade etmeye çalışıyoruz. :))

En mavi güneşler açsın öyleyse
Çocuklar konsun omzuna
Güneşte sensin ay da
Aynada gördüğün Ademdir tahir

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63010.40
ETH 3137.33
USDT 1.00
SBD 3.85