SAMİMİYET SOFRASI [TÜM STEEMİT TR ÜYELERİ DAVETLİDİR]

in #tr6 years ago

Bu akşam tüm samimiyetimizi ortaya koymaya ne dersiniz? Gelin bu yazının altında uzun uzun sohbet edelim. Öyle kendimizi saklamadan, tüm şeffaflığı ile ruhumuzu açalım birbirimize, dost olalım yenilerle; dostluğumuzu pekiştirelim eskilerle... Tüm renkleri, kokuları birleştirelim.

Tanışalım, kaynaşalım, eğlenelim; çay içelim.

Yanınızda kekler börekler, kurabiyeler getirmeyi de unutmayın. Açım ben! :)

1 2

Sort:  

image.png

Söhbet varmış, bizden de bir şiir ile geldim.))

Çok güzel bu.

Çay Erdal Baggalda içilir.

Bu kadro da çok iyiydi. :)

Hocam çayımızı Erdal baggaldan aldık. İçince donup kalacaksınız :)))

Eski TRT böyleydi işte.

Yeğeeeen bu şiirler ne güzel böyle :)

Sesi beni benden alıyor. :)

Neydi dizinin adı ?

Kurtlar Vadisiydi sanırım...

Tuncel Kurtiz , Türk dizi tarihinin nadir kaliteli yapımlarından Ezel dizisinden..

müzik ve ses efsane..
sözleri saymıyorum bile..

Evet ses harika sesini titrete titrete yeğeeen deyişini hatırlıyor musunuz

hatırlanmaz mı:(

Asmıyoruz suratımızı. :)

Trafiğe çıkıyorum a dostlar. Ben yokken steemiti falan kurtarın. Bana da pasta börek ayırın. @edebiyat @sahinadm @avina @doctorbishop @sudefteri @baycan

O iş bende. Trafiğe söyle uslu olsun. :)

Posted using Partiko Android

Tamam hocam trafikten sonra yazarsınız. Aman dikkatli sürün. Pasta börek ayıracağız merak etmeyin. Oyum size

iyi yolculuklar🙋‍♀️ gidenin ardından su dökülür bizim buralarda, bazen tutturulamadığı da olur tabi :D
96EF5511F3184D0CB8CF5D9DC5EDD610.jpg

Bu su dökme harika olmuş :)))

Nilgün Marmara intihar eden ve şiirlerinde ölümü işleyen bir şairimiz.
Nilgün Marmara kuş koysunlar yoluna

Son mektup.:(

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94