SELAM

in #tr6 years ago (edited)

Güzel yorumlariniz icin tesekkür ediyorum( @damla @baycan @tryardim @sudefteri ) .öncelikle paylasmak istedigim siirimi oglum Talha @talaxy yazmama neden oldu.o, bir dörtlük yazmaliyim dedi bende nereye kime diye soru cümlelerini arka arkaya siraladim.Sen de yazabilirsin yaz derken birseyler yazdim o anda dökülenleri icimden .Birde baktimki benim siiir aaaa dedim siirimi begenmisler dostlar dedim cok sevindimm ve sizlere tekrar tesekkür ediyorum hos sohbetli güzel aksamlar diliyorum.

cayaksam.jpg

Sort:  

Güzel şiiriniz için teşekkürler 😃

Biz teşekkür ederiz tekrar hoşgeldiniz. Burada güzel paylaşımlar yapıyoruz güzel dostluklar biriktiriyoruz. 😃

teşekkür ederim ben de güzel günler diliyorum😊

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 71181.66
ETH 3647.17
USDT 1.00
SBD 3.75