Steemit ile Tanışmam [Cointurk 12.Projesi]

in #tr6 years ago (edited)

steemit.jpg

Bu yazının kazancını Power Up yapacağım.

Ben 40 yaşındayım ve 2 çocuk babasıyım. İnternette blog tarzı sitelerle uğraşmaktayım. Sosyal platformlarda vakit geçirmeyi severim. Steemit'de güzel bir platform olduğu için katılma kararı aldım.

Steemit.com'u ilk olarak yeğenimden öğrendim ve merak ederek üye olmak istedim. Kısa bir süre öncede onay mail'i gelerek steemit'de yazmaya başladım.

Steemit gerçekten güzel düşünülmüş bir platform. Facebook gibi değil çok farklı yapısıyla kazancını kullanıcılarıyla paylaşmakta. Hem iyi vakit geçirip hemde para kazanılan bu sistem gerçekten ilgi çekici.

Kaliteli içerikler üretip zaman zaman da yeni çıkan sistemleri kullanarak hızla hesap değeri yükselebilecek güzel bir proje.
Elimden geldiği sürece burada bulunup bu yenilikçi sistemin içinde olmaya devam edeceğim.

Teşekkürler.

resim kaynak: 1

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 62414.94
ETH 3019.57
USDT 1.00
SBD 3.58