KAYBOLMA ANISI #1

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar bugünkü yazımda kaybolma anılarımdan birini anlatacağım. Henüz üç yaşlarında falandım herhalde pazarda annemle birlikte alışveriş yapıyoruz bilirsiniz pazarlar genellikle kalabalık olur ben bir anda annemi kaybettim ama bende ağlama falan yok küçükken biraz akıllımıyım neyim gitmişim dedemlerin evine annemde o sırada düşünmüş nereye gitsem diye mahallede teyzemin çalıştığı bir fırın var oraya gitmiş bakmış yokum ben orada bende o sırada bende dedemleri evde bulamayınca gittim dedemin çalıştığı fabrikaya fabrikanın kapısına vurdum vurdum duyan yok annemde fırında olmadığımı görünce çılgına dönmüş kadın ne yapsın üç yaşındaki çocuğu kaybolmuş bir saattir ortalıkta yok bende tekrar dedemlerin evine gittim belki biri vardır diye ama kimse açmadı kapıyı annemde telaş iyice büyümüş dedemin çalıştığı yere gitmiş dedem demiş buraya kimse gelmedi sonra annemle dedem çıkmışlar beni aramaya bende en sonunda gitmişim teyzemin çalıştığı fırına o sırada teyzem bana dondurma vermiş onu yerken anneme dedem gelmiş fırına geldiklerinde bi bakmışlar emre burda dondurma yiyiyor birazda yaşımın gereği olsa gerek altıma kaçırmışım alıp götürmüşler beni fırından
VE ANI MUTLU SONLA BİTTİ...

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 66101.68
ETH 3023.14
USDT 1.00
SBD 3.71