YARAMAZLIK ANISI :D (KAYBOLDUM GİBİ BİR ŞEY OLDU)

in #tr7 years ago

Bundan yaklaşık dört sene önceydi lise 1. sınıfa giderken kaybolmuştum o anımı anlatıcam şimdi:
Lise birin daha ikinci haftasındayız ben başka okula nakil oldum okul çekmeköyün ormanında neyse o okula başlamamdan daha üç gün geçmiş arkadaş vardı yanımda dediki benim canım çok sıkılıyo bu gün okula gitmeyelim dedim olmaz napacağız falan biz o zamanlar yurtta kalıyoruz dedi yurda geliriz her neyse okuldanda yurda ne otobüs ne minibüs var 40 dakika yürüme mesafesi olan bi yol sohbet ederek yürüyoruz biz okuldan çıkarken bir çocuk görmüş bizi okulda hocalar emre ile tarık okuldan kaçtı hoca müdür yardımcısına yardımcıda müdüre söylemiş müdür dururmu hemen aileme haber vermiş o sırada babam şehir dışındaydı annemi aramış emre okuldan kaçtı diye annem korkmuş ilk başta çünkü çekmeköyün hiç bir yerini bilmiyorum annem yurda gelmiş amcamla birlikte hocaya sormuşlar hoca yok emre buraya hiç gelmedi demiş ben o zaman hoca bana kızar diye yurda girmemiştim okulu sora sora bulmuştum her neyse annemin aklına o sırada benim anneme dediğim laf gelmiş ben anneme demişimki küçükken: Anne ben 15 yaşında öleceğim. Bu annemim aklına nereden geldiyse başlamış yurdun içinde ağlamaya sonra benim okula geldiğimi müdür haber vermiş anneme ondan sonra annem geldi bir sarılıyor işte o zaman öldüm sandım.
BUDA İKİNCİ ANIMDI OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM...

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 62177.56
ETH 2918.14
USDT 1.00
SBD 3.66