Şarabi geceler :))

in #tr6 years ago

Ben sizin için bir hevestim sevgilim
Adı anılmayacak bir pişmanlık belki
Siz benim koklamaya doyamadığım
Ben bir gün çekip gideceğinizi bile bile düştüm bu sevdaya
Adı duyulmamış bir sevdaydı benimkisi
Sizin için belki de unutuldum çoktan
Hayır hayır eminim hiç aklınıza bile gelmiyorum
Bense zihnimden atamıyorum kokunuzu
Kokunuz hanımefendi kokunuz
Benim odamı, dünyamı, tüm benliğimi sarmadan önce
Henüz tatmamıştım bu şarabı, görmemiştim böyle bir rüya
Müdahale edin dedim burnuma zira bu koku benim ciğerlerimi yakıyor
Şarkılardaki gibi doktorlar da bulamadı bir çare
Bende bir kokunuz kaldı bir de gülüşünüz
Affedin hanımefendi sizi hala seviyorum
Affedin hala kalbimde kokunuz..
SAM_1553.JPG

Sort:  

Congratulations @emrekmekci! You received a personal award!

1 Year on Steemit

Click here to view your Board of Honor

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @emrekmekci! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61906.25
ETH 2905.39
USDT 1.00
SBD 3.64