HAMSİ IZGARADA YENİR BİZİM BURADA

in #tr7 years ago (edited)

Bu gün öğle yemeğimiz hamsi ızgara buyurun gelin arkadaşlar
Tabi yetişebilirseniz 😂😂😂😂
image

Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 43.0% @alao upgoat, thanks to @emremutlu
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

minnoş teşekkürler @minnowbooster bu arada @banjo yu görüyormusun uzun zamandır yok ortalıkta

Balık sevmem ama upvoteu verdim. Bana da uğramanız dileğiyle :)

tabi neden olmasın yanlız şuan #tr tagı altında bir yazıda muhabbet ediyoruz buyrun sizde gelin
https://steemit.com/tr/@forkonti/turkish-coffee-ottomans-to-today

Ben oradaydim zaten ordan yorumumun altina yazinca gelip bir selam çakayım dedim buradan :)

teşekkürler şimdi kalktım sofradan :)

abi, türk kardeşlerimiz Baküde "ekmekbalıq" adlı bir yer açmışlar, çok tatlı hem de çok

allah hayırlı işler nasip etsin onlara

Balık ızgara = Süper güzel lezzet.. Tşl. Afiyet olsun..

@by-yesilbag hadi ağlayalım nasıl kaçırdık 🙁

Afiyet olsun :)

Her zaman beklerim istediğiniz zaman ben yoldayım mangalı yak değin yeter

sağolun hep beraber olsun inşaallah

olsada yesegggggg of of afıyet olsunnnn

Balıkların tadı ızgarada apayrı heleki hamsinin. Afiyet olsun.

hamsi tavada yağlı oluyor yeri bence ızgara

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62423.21
ETH 2897.82
USDT 1.00
SBD 3.56