Dlive ve DTube Hesaplarım

in #tr6 years ago (edited)

Selam, bugün yeni bir yazı ile daha karşınızdayım. Burası nasıl birbirinden bağımsız yazıların yazıldığı bir yer gibi olsa da ben yazılarımı çok fazla olmamak şartıyla, küçük bir bütün içinde yazıyorum. Ama eğer bir önceki yazımı okumayan varsa söylüyorum: Bir önceki yazımda Dlive için buraya üye olduğumu fakat buranın da hoşuma gittiğini söylemiştim. Şimdi ise amacımı gerçekleştirdim ve Dlive ve Dtube kanallarımı açtım. İçlerinde şuan (14.05.2018) 1 video var. İkisinde de haber tipli video var. "Neden kendin çekmiyorsun?" tarzı sorular için tek bir cevabım var: sınav. 2 Haziran tarihinde LGS (Liseye Geçiş Sınavı) adlı bir sınava gireceğim ve video çekmek için gerekli zamanım olduğunu sanmıyorum. O zaman ana konumuz olan Dlive ve Dtube'a geçelim.

dlibe.jpg

Dlive'de canlı yayın yapmayı şu anlık düşünmüyorum. Çünkü canlı yayın yapmaya yetecek ekipman ve yeteneğim yok ama öğrendiğimde mutlaka yapacağım. Şimdilik sadece video atacağım.
Dtube'da ise yine Dlive'da yaptığım gibi video atacağım.

Yavaş yavaş veda kısmına gelirken söyleyeyim: Her platforma 4 günde bir içerik geliyor. Yani 4 günde bir yazı yazacağım.
Dlive ve Dtube hesaplarımı aşağıdaki linklerden bulabilirsiniz. Kendinize çok iyi bakın. Hoşça kalın. :)

Dlive: https://dlive.io/@emrestay

Dtube:

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72