Tanıştırayım; oğlum BUZ :)

in #tr6 years ago

Korkarak sahip olduğum ve hayatıma girdikten sonra vazgeçilmezim olan kedim / oğlum BUZ :)

ilk olarak fotoğraftan gördüğüm ve içlerinden birini sahipleneceğim kedim icin heyecanlanmıstım. ( Nisan 2015 )

iphone 5 S 26 Nisan 2016 961.jpg

Yanlız yaşadığım icin bir can'a sahip olmak ve evde onunla yaşamak fikri hem enteresan gelmis hem de korkmustum.
Sonucta ihtiyaclarını karsılayabilecekmiydim ya da hayatıma zorluk mu katacaktı.. Bilinmezdi..! Serüven başladı :)

iphone 5 S 26 Nisan 2016 850.jpg

iphone 5 S 26 Nisan 2016 878.jpg

O hayata ben kediyle yaşamaya acemi :) Her geçen gün birbirimize alıştık.. Beraber uyuyor; yemek yemesine yardımcı oluyor, yorgun argın eve geldiğimde zaman ayırıp oyunlar oynuyorduk. Her bebek / cocuk gibi ihtiyaçları vardı sonucta :)

iphone 5 S 26 Nisan 2016 788.jpg...

iphone 5 S 26 Nisan 2016 576.jpg

iphone 5 S 26 Nisan 2016 568.jpg

Büyüdükçe insanlar gibi karakterleri / alışkanlıkları oldugunu farkediyordum. Tek taraflı sohbetlerimiz vardı ama yaptıkları ile bazen şaşırtıyordu tabi.. Kendince teşekkür etmeleri, sevimlilikleri derken artık evin bir bireyi olmustu :)

iphone 5 S 26 Nisan 2016 713.jpg

iphone 5 S 26 Nisan 2016 605.jpg

iphone 5 S 26 Nisan 2016 737.jpg

Simdi 2,5 yaşında.. yaklaşık 6 kilo :) evin içinde panter gibi geziyor.. Aslında sanki evin sahibi o ben yanında çalışan isçi :)
İyi ki var.. İyi ki sahip olmuşum.. Kediden korkmuyorsanız ama tereddütünüz var ise düşünmeden sahip olun.. İnanılmaz bir terapi etkisi var.. Yanlız yaşayanlar bilir; biri ile konuşmak sohbet etmek , senin sadece anlatıyor bile olman insanı rahatlatır.. Hele ki geceleri yatarken yanına gelerek yattığını hissetmen tarifsiz bir huzur...

iphone 5 S 26 Nisan 2016 733.jpg

IMG_6361.JPG

Zorlukları yok mu derseniz ; elbette var..
*Zamanlı zamansız oyun istekleri;
*Cinslerine gore tüy dökmeleri;
*Hasta olduklarında vs yaşattığı üzüntü;
*Eve istemedikleri biri geldiğinde ki tutumları ( ki bazen benim icinde bir kriter oluyor ) :)
*Kısa- uzun tatillerinizde bakacak birini bulmak zorlayan şeyler...

Sonuc olarak ; Allah'ım tüm kedi sahiplerine kedilerini bağışlasın.. İyi ki varlar.. ve kesinlikle kendiniz ve cocuklarınızı
kedi ya da hayvan sevgisinden mahrum bırakmayın.. :) Evde bakamıyorsanız da dışarda gördüğünüz zaman mama/ su gibi yardımınızı esirgemeyin..

Sort:  

In Siam, the cat was so revered that one rode in a chariot at the head of a parade celebrating the new king.

Kediler her zaman sevimliliği ile kendilerini sevdirmeyi başarıyorlar...

aynen :) her kedinin ayrı bir albenisi var :)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62780.02
ETH 2945.54
USDT 1.00
SBD 3.62