Steemit Dünyası ve Ben [Cointurk 16.Projesi]

in #tr6 years ago

steemit.png
Steemit bence diğer popüler sosyal platformlar gibi yakın zamanda kullanılacaktır. Hatta kazanç sağlamak gibi bir özelliği ile 1 adım daha öne geçecektir.

Örneğin ben artık diğer sosyal ağlarda aşırı vakit harcamıyorum. Vaktimin büyük kısmı steemit oldu içerik eklemesem bile diğer blogları takip edip oylamalarda bulunuyorum. Eğlenceli güzel vakit geçirmek için herşey var. Dsound ile müzik keyfi dtube ve dlive ile video keyfi dmania ile komik içerikler derken git gide bu mecra dahada zenginleşmeye devam ediyor.

Çevremdeki birçok kişiye de steemit'i tavsiye ettim ve çoğu kullanmaya başladı.

Bu farklı platform'a giriş yapan çıkmak istemiyor. Hele birde ufak ufak kazanmaya başlayınca seni buraya kitliyor resmen.

Steemit'de gelecek var şuan 4-5 dolarlık değerler katlanacaktır düşüncesindeyim.

Steemit yani hayatımızda yeni değişikliklere sebep olmuş durumda :)

Sort:  

good post
follow me @fahmirt and vote saya

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 65229.52
ETH 2946.17
USDT 1.00
SBD 3.67