Bir Buhrandan Çıkış

in #tr6 years ago (edited)

Kaçıyorum... Farkına bile varmadan çoğu zaman kendimden, çevremden ve hayattan. Tutunmaya çalıştığım dallarım var hayatta iyi ki varlar. Yoksa farkındayım uçup gideceğim hiç ardıma bakmadan bu hayattan. salıveriyorum bazen dallarımı da pervasızca ve düşünmeden. Bir an bakıyorum ki uçurumdan aşağı yuvarlanıyor bütün benliğim. İşte o an kaybediyorum herşeyi; düşünme, konuşabilme, görme, tartma ve bütün yetilerimi.
Zor mu geliyor acaba bu dünya ve yaşattıklarım kendi kendime. Çünkü kimseyi suçlayamam ben ettim ben buldum ne ettimse. Varsa tepemde dolaşan kara bulutlar ben çağırdım bilinçsizce ve düşüncesizce. Gelin gelin ve yağdırın doluları, karları, yağmurları üzerime ve ben kalayım altında bir karınca misali ve ezileyim de kimse kaldırmasın tutup ellerimden.
Çaresiz kaldım düşünemedikçe yeniden yeniye. Bazen korku sardı bütün benliğimi, titredim o içimdeki boşluktan ve duyamadığım benden. Oysa her insan gibi umut doluydum bir zamanlar ben, ve o içimdeki ben. Biz birdik, cesurduk, gayretliydik ve dünyaya adeta meydan okuyacak kadar güçlüydük. Şimdi nereye gitti acaba arasam bulabilirmiyim benden o gideni ben.
Prayer.jpg
Korkuyorum
Bazen uyuyayım diyorum hiç uyanmamak üzere ve bitsin bütün bu elzem ve sitem. Yaşarken nedir bu denli bedenimi ve beynimi sarsan bu yaşam denilen çilem. Farkındayım bu halim bir bana değil en yakınımdakilere de büyük bir elzem. Ne hakkım var ki böyle bükmeye boynumu ve bedenimi sanki hiç tutunacak dalım yokmuş gibi bir ben. Haydi tut artık tut dallarından ve kalk düştüğün o kirli yerden. Mücadeleye devam etki tuttuğun dallarda yeşersin seninle yeniden. Kurutma kendinle beraber dallarını ve fışkırt içinde yeniden filizlenen cesaretini etrafına yeniden. Kalk Kalk ayağa yeniden yenilmeden. Kader elbette seni de tartacaktır ömür bitmeden...

Sort:  

haydi tut artık tut dallarından ve kalk düştüğün o kirli yerden

bazen düştüğünün farkında bile olmaz insan..
çok beğendim hislerinizi çok iyi ifade etmişsiniz..

Teşekkürler. Bazen doluyor insan işte öyle bir andı yine.

Tam #edebiyat etiketine uygun bir yazi olmus aslinda. Kullanmalisiniz bence.tebrikler:)

Aslında kullanıyorum ama bu defa unutmuşum teşekkürler.

Get your post resteemed to 72,000 followers. Go here https://steemit.com/@a-a-a

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 5 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

This post has received a 40.00% upvote from @msp-bidbot thanks to: @eshapunver. Delegate SP to this public bot and get paid daily: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP Don't delegate so much that you have less than 50SP left on your account.

You got a 30.00% upvote from @sleeplesswhale courtesy of @eshapunver!

You got a 8.13% upvote from @brupvoter courtesy of @eshapunver!

thanks

You got a 83.16% upvote from @votepower courtesy of @eshapunver!

You got a 11.69% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @eshapunver! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66598.01
ETH 3236.65
USDT 1.00
SBD 4.66