Bir Kap Mama ile Sende Hayat Ver

in #tr5 years ago (edited)

Minik Misafir Bıcırık ( Bir Kap Mama ile Sende Hayat Ver) 

Herkese merhaba arkadaşlar, steemitte beni cogu arkadaşım kedi postlarıyla tanıdı diyebilirim. Kimi zaman isyan ettim, kimi zaman mutlu oldum, kimi zaman güldüm, kimi zamansa ağladım. Ve en güzelide kedim piko burada sizlerle birlikte büyüdü. Gelelim asıl konuma. Gecen kışta yapmıştım bu duyuruyu şimdide yapmak istedim, sanki boynumun borcu gibi hissetmeye başladım. 

Pikodan ziyade bahcede beslediğim 2, 3 kedim daha var. Bundan 1 ay önce bu bıcırıkla tanıştım. Dışarıda mamasını vermeye başladım fakat artık yetmedi. Bıcırık sanırım 3 yada 4 aylık bir kedi ama yetersiz besinden dolayı sanki 2 aylık bir kedi gibi görünüyor. Son 3 gün burada havalar baya sogumaya başladı. Artık bıcırıgı eve almaya başladım fakat piko pek sevemedi misafirimizi. Evde hiç rahat bırakmıyor kediyi 2 dakika uyutmuyor bile. Evden dışarıda atmak istemiyordum cünkü atarsam ölecekti. 

Düşündüm düşündüm merdiven altına tahtadan ev yaptım kücük bir yastıkla mis gibi kendisi gibi minnak bir ev yaptım. Yine arada bir kacamak yaparak eve getirip karnını doyurup yerine geri getiriyorum. O kadar muhtac ki insanlara insanın içi el vermiyor öyle bırakmaya... 

Demem o ki arkadaşlar havalar cok soguk dışarıda hayvanlar yemek bulamıyor. Üşümeleri bi yana karnını doyurmakta zorlanıyorlar. Ben hep derim kedi köpek maması bulup alamazsanız bile a 101'de 6 tlye kocaman salam satılıyor ismini şu an da unuttum ama mutlaka görmüşsünüzdür. Onlardan 1 tane alıp her gün azar azar verseniz bile onları gercekten cok mutlu ederseniz. Lütfen duyarlı olalım bu konuda.!


Sort:  

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got an awesome upgoat, thanks to @esmaxgny
BuildTeam wishes everyone a great Christmas and bullish Holidays
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by esmaxgunay from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

çok ince bir düşünce tebrik ediyorum gerçekten.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.031
BTC 61665.59
ETH 2884.57
USDT 1.00
SBD 3.62