You are viewing a single comment's thread from:

RE: Annem 🌷

in #tr5 years ago

Çok samimi bir post olmuş :) Annenizin sabah 5.30 da kalkabilmesine hala şaşıyorum. Ama o saatlerde orada gün doğmuş mu oluyor, buralarda hala gece karanlığı olduğu için soruyorum. Meyveler de çok güzel. Fotoğrafları oradaki cep telefonu ile çekmiyorsunuz değil mi? Çok kaliteliler çünkü.

Sort:  

Öncelikle teşekkürler @etasarim 🙏🏻😊
Yaşadığımız şehir Van ilk güneş orada doğuyor, Annem ibadetlerini yapan bir ezan 5, 5.30 gibi okur, saat 6 oldumu tam aydınlık olur bizim oralar.
Fotoğrafları genellikle telefondan çekerim Yanımda fotoğraf makinamda var.

Bizde 5.30 da okunuyor demek ki sizin orada 5 de okunuyor diyecektim baktım şimdi sizin orada güneş 5.41 :) vay anasını ya demek ki 5 ten bile önce okunuyor. İnsan o saatlerde ayakta olsa gün bitmez :) Fotoğraflarınızı ben profesyonel makineden çıkıyor diye düşünüyordum. Telefon aklıma gelmedi. Teşekkür ederim cevap için.

Rica ederim 😊 ilgiliniz için sağol. yolunuz bir gün Van’a düşerse seve seve sizleri misafir edebiliriz.

Teşekkür ederim :) İnşallah görmek istediğim şehirler arasında Van.

Bekleriz mutlaka 😊

You got a 14.17% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

You got a 16.32% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 69183.52
ETH 3807.87
USDT 1.00
SBD 3.71