You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Turkey | C² Öne Çıkan Yazılar (Turkish Language - January 9, 2019)

in #tr5 years ago

Tebrikler @steinhammer, @obulunmaz, @kabasakal, @nurengizbagirova ve @sahinadm hocam.

Bu yazılar arasında okuduklarım ve hiç rastlamadıklarım var. Kendimin gafletine oldukça şaşıyorum. Ama kabasakal hocamın yazılarına bakıyorum genelde. Diyorum @kabasakal hocam, Kral Attalos dan bahsetmiş miydi :)
@damla hocam yazıları okumak keyifli ama sizin kritikleriniz keyif ötesi. Merakla okuyorum ne demiş hocam acaba diye :) Elinize sağlık gayet profesyonel bir çalışma olmuş. Teşekkürler

Sort:  

Şehrin tarihi kısmında yani ilk yazida Attalostan bahsettim ancak mitolojik hikayeyi yazmadım.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63642.15
ETH 3126.93
USDT 1.00
SBD 3.87