You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gezi #1: Antalya Merkez & Kaleiçi - 1. Bölüm

in #tr5 years ago

Vaay çok heyecanlandım hayırlı olsun şimdiden. İlk defa bir gezi yazınızı okuyorum.

"kolonlardan başla" deyince yapılabilir gibi gelmişti :)

Arkadaşınıza koptum, baya ince bir zekası varmış :)

Eve giriş an’ınızın öyle (bck) sonuçlanmasına üzüldüm. Çok korkunç. Fobinizi nasıl aştınız merak ediyorum, ben de 5 sene Adana’da yaşadım ama hala etkisi üzerimde.

Aklınıza yiyecek deyince ilk şalgamın gelmesine de oldukça şaşırdım :) Bahsettiğimde çok seviyor gibi görünmemiştiniz.

Antalya yazısını görünce aklıma direk Konya geldi. Sonrasında da -yanlış hatırlamıyorumdur umarım- Antalya’nın Konya örnek alınarak yapıldığı bilgisi. Alanya imiş yanlış hatırlamışım ama ikisi de aynı il sınırlarında olduğundan elimine edilebilir bir hata umarım :)

Çok gezi yazısı okudum ama sizinkisi gibi düzenli bir şekilde hazırlanılana rastlamamıştım. Fotoğraflar, altlarında neresi olduğu, tarih bilgisi, satır sütundan oluşan çoklu albüm yapısı.. Nereden aklınıza geliyor böylesi fikirler anlamıyorum :)

Fotoğraflar harika, sanki yabancı bir ülke gibi duruyor. Hiç gitmediğimden yabancı gibi gelmesi normal ama çok güzeller.

Menüleri bile paylamışsınız inanamıyorum. Bu arada ben o menülerle doymam. Çok lightlar.

Harika bir yazı olmuş, her şeyiyle tas tamam diyecek söz bulamıyorum. Elinize sağlık. Teşekkür ederim.

Sort:  

Ben de teşekkür ederm güzel sözlerin için :) Evet şalgamı çok seven biri değilimdir aslında. Uzakta olunca insanın canı her şey çekiyor.

Satır sütun ihtiyaçtan dolayı ortaya çıktı aslında. Çok resim olunca fazla yer kaplıyordu :))

Menüyü nasıl light buldun ya. Benim gibi yeşilliklerle beslenen biri için bayağı bir doyurucu da böyle şeyler :) Senin menü tercihini korkarak soruyorum o halde :))

Yeşillikle çok aram olmadığından onları menüden çıkarınca sanki bana bir şey kalmamış gibi geldi :) Tercihim genelde kırmızı et yönünde ama balıkta yerim tabii ki. Aç kalırsam da tavuğa hayır demem. Yeşillikle doyanları anlayamıyorum, aç kalırım ben aç :P

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64307.66
ETH 3146.33
USDT 1.00
SBD 3.88