You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Röportajları #1: Sudefteri

in #tr5 years ago

Uzun zamanın ardından sizden (@damla) bir post görmek mutluluk verici. @sudefteri hocam, başlangıç komikti (kalbin kadar temiz …). O yazıları gerçekten telefondan mı hazırlıyorsunuz? Vay arkadaş hem de o düzende. Çok şaşırdım.

… birkaç gün sonra bırakınca tek başıma kalırdım. Burada da aynı akıbete uğrayacağımı düşündüğüm için istememiştim ki hislerimde yanılmadığımı anladım. :)

Ben de aynısını düşündüm hocam :) Ya hocam o uzuuun sayfa tanımlaması ile koptum. Ne sayfaymış be dedim.

Uzun ama çok güzel bir yazı olmuş. Güzel bir başlangıç olmuş. Ama yazının sonundaki gelenek kısmını anlamadım. Elinize sağlık.

Sort:  

Teşekkürler @etasarim
Senin de postlarını görmek beni her zaman mutlu ediyor :)

beğenmene sevindim, teşekkür ederim:)
sırada sen varmışsın kuşlar söyledi:p

O yazıları gerçekten telefondan mı hazırlıyorsunuz? Vay arkadaş hem de o düzende. Çok şaşırdım.

evet neden böyle yapıyorum bilmiyorum ama garip bi insanım napalım:)

Ama yazının sonundaki gelenek kısmını anlamadım.

hatıra defterlerine yazılan kapanış cümlelerinin baş harfleri:)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 71055.62
ETH 3810.07
USDT 1.00
SBD 3.47