You are viewing a single comment's thread from:

RE: Havada Kalan Düşünceler #3

in #tr5 years ago

Çünkü seçeneği sunan kişinin niyeti; göremesek de seçeneklerin ulaştığı yol olmalıdır. Yoksa neden bize seçenek sunsun. Kimse kimseye babasının hayrına..

İnanılmaz doğru bir tespit, özellikle bu devirde.

Hayatın benden beklentisi ne? Bana bu yolları sunan ne bekler benden?

Vaaay. Ben hiç bu şekilde düşünmedim. Ama çok mantıklı.

Fakat hepimizin bildiği gibi; ne istersem olurum yeter ki çok isteyeyim fikri geçerli değil.

Evet bu şekilde konuşan insanlara, milyon örnek verebilirim. Ama anlayacak kapasitede olmadıklarından genelde susuyorum.

Ve sonuç :

Da vinci Mona Lisa'yı neden sürekli yanında taşıdı? Neden onu hala çözemediğimiz bir takım semboller ile bezedi? Ölürken neden "Çalışmalarım olması gereken kaliteye erişemediği için tanrıyı ve insanlığı gücendirdim." gibi bir cümle kullandı? Belki de amacını bulmuştu. Başaramadı ya da başaramadığını düşündü diye bu cümleyi kurdu.

Sonuna bayıldım. Kendi adıma bir şey alabildiğim güzel bir yazı olmuş, Elinize sağlık.

Sort:  

Tespitten ziyade "bu devir neden böyle?" eleştirisiydi. Sonuç kısmı için de beni kilitledi diyebilirim :) Düşündüğüm bir şey var ama sonuçlandırıp size daha somut aktaramadım.

bir şey alabildiğim güzel bir yazı olmuş

Sonuçlandırmama gerek de yokmuş ama :) Çok teşekkür ediyorum güzel yorumun için :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59121.51
ETH 2993.55
USDT 1.00
SBD 3.78