You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yarından Önce - Steemit Romanı - 1. Bölüm

in #tr5 years ago

Hocam başladığım ile bittiği bir oldu :) Sanki baya kısa olmuş, giriş olduğu için mi acaba? Steemitte böyle uzun uzun roman yazan Türk yazarlar var. Mesela @doctorbishop ve @bilimkurgu yu takip edebilirsiniz. Elinize sağlık.

Sort:  

Giriş kısa olsun diye böldüm. 😊 İlk bölüm sadece konuya alıştırma... Sürprizler ilerleyen bölümlerde olacak. @bilimkurgu yu takip ediyordum zaten. Yazılarını da denk geldikçe okuyorum. Uzun soluklu yazılar yazıyor evet ama tam roman tarzında diyebilir miyim bilmiyorum. Belki de yayınladığı serinin hiçbirini tamamen okuyamadığımdan bu kanıya varmışımdır. Uzun soluklu öykü roman arası övgüye değer güzel yazıları var. Üstad da diyebilirim kendisine. @doctorbishop u da şimdi takip ediyorum. Öneriniz için çok teşekkür ederim. Konu bittiğinde tam bir roman olacak benimki basımını yapsan en az 250 sayfalık bir kitap tutabilecek bir roman. ilk sayılır sayılmaz bilemem ama kesin olan steemit edebiyatı için önemli bir adım olacak. Öyle diyelim o zaman. İlk olup olmaması da zaten pek de önemli değil benim için.

You got a 1.91% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

You got a 1.07% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68313.70
ETH 3663.55
USDT 1.00
SBD 3.66