You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bizim Bahçe

in #tr5 years ago

Hocam kolay gelsin gayet iyi gidiyorlar sanırım domates hallerini de gorebileceğiz :)

Gerçi doğadan beslenen solucanla, ellerine ne geçerse yedirtilerek beslenen solucanların gübresi bir olmaz heralde ama en azından eskisinden daha iyi verim alacağımı ümit ediyorum

Solucan gübresi de düşündüğünüz gibi değil, yani onların cinsi farklı, yurt dışı kaynaklı özel verimli topraklarda yetişen bir cinsi kullanıyorlar, işe yarayacaktır diye düşünüyorum. Bir ara çok popülerdi bu gübreler, herkes evinde bile yapmaya çalışıyordu. Yani iyi bir geliri olduğu için :)

Sort:  

Kırmızı Kaliforniya Solucanı. Bir ara bende epey araştırmıştım. İnanılmaz hızlı çoğalıyorlar. Senede 15-18 katına çıkıyorlar. Söylediklerine göre bitkiler için mucize bir gübre üretiyorlar.

Bekleyip göreceğiz, bakalım sonuç ne olacak.:) Çok teşekkür ederim değerli yorumun için @etasarim.

Evet aynen dediğiniz gibi hocam, bizim bir arkadaş hatta koca bir mandırayı kapatıp ek iş olarak hafta sonları yapmaya başlamıştı. Baya kazanılıyor ve oldukça da verimli olduğunu söylüyorlar.

Tabii sizin testleriniz çok daha önemli benimkiler duyduklarımdan ve araştırmalarımdan ibaret. Sonuçları bekliyoruz :)

@maonx hocam yorucu, ilgi isteyen ama bir o kadarda keyifli bir hobi seçmissin. Tüm yorgunluğun dalından bir dometisi koparıp kokladıktan, hatta oracıkta o haliyle yedikten sonra kaybolacaktır. Sonraki aşamaları da bekliyoru artik :)

@etasarim Solucan gübresi üretme işine bir ara bende merak salmıştım, ama uygun yer bulamadığımdan rafa kaldırdım. Şimdi de topraksız tarım ilgilmi çekmeye başladı. Gerçi cesaret edip ona da henüz giremedim :)

Evet @kabasakal hocam, solucan gübresiyle alakalı postunuzu hatırlıyorum.:)
İklim çok önemli hocam. Her yerde herşey yapılmıyor. Bir de uygun yerinin olması gerekiyor. Sonrasında cesaret etmek kalıyor. Topraksız tarımda yılın her mevsiminde üretim yapabiliyorsun sanırım. Ortamın uygunsa cesaret etmelisin bence.
Değerli yorumun için çok teşekkür ederim.

Hocam o tür işler İstanbul gibi kalabalık şehirlerde zor. Ankara gibi küçük şehirlerde mekan ve yer konusunda sıkıntı olmuyor. Çok düşük maliyetlerle yapmak mümkün oluyor.

You got a 100.00% upvote worth $0.065 from @upvotewhale courtesy of @kabasakal!

You got a 9.30% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

You got a 16.71% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 66278.74
ETH 3072.53
USDT 1.00
SBD 3.68