You are viewing a single comment's thread from:

RE: Gelecek Gelirken: Genç Kalmak

in #tr5 years ago

Ölüm = Hastalık eşitliği her zaman doğru bir eşitlik değil aslında. Bence ölüm korkusu içine düşen insanların paranoyası. Tabii ki hastalıkların çözümü için uğraşılmalı, bunlar insanın hayat standardını yükseltir ama onu ölümsüz yapmaz :)

Üst üstüne konulan bir kaç tuğlaya bakalım dedim ama daha sadece birisine yer vermişken bile yazının hayli uzadığını görüyorum.

Hocam gayet iyi gidiyorduk ya, keşke devam etseymişsiniz. Örnekler de çok güzel, takdir edilesi çalışmalar. Güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık.

Sort:  

espri/fantezi tadında geçen üç beş dakika sonra uçar gider.

evet, ölümsüzlüğe inanmak hayli zor ;)
inanmak diyorum çünkü bu şu an Neil Armstrong ya da Buzz Aldrin gibi efsane uzay insanlarının Elon Musk'ı hayal perestlik ile suçladıkları aşamadayız. Musk Marsa araç gönderebileceğine ya da ütopik şekilde günlük karmaşık trafik içinde yol alacak "sürücüsüz!" araçlar yapabileceğine inanıyor olabilir ama kendisi dahil herkese bunu kanıtlaması lazım. Ölüme çözüm bulma işi de biraz öyle..

kişi kendi gibi bilir.. sözü işliyor sanırım.
steemit de ya da başka yerlerde bazen öyle güzel yazılar görüyorum ki çok güzel ama hepsini okusam kendi işlerimi asla yapamayacağım için mecburen bazılarını es geçiyorum. sanırım kendim gibiler korkup kaçmasın istiyorum :)

Evet söylediğiniz gibi saatler gidebiliyor, çok kaliteli yazılar çıkaranlar var.

sanırım kendim gibiler korkup kaçmasın istiyorum :)

Böyle düşündüğünüzü bilmiyordum :) Çok ince bir düşünce.

You got a 6.93% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

You got a 7.02% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

You got a 19.55% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62831.42
ETH 3123.16
USDT 1.00
SBD 3.85