You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tamam Sabah Söndü ama Akşam Olunca da Yansın

in #tr6 years ago

Murat bey bilgiler için teşekkür ederim. Kullandığınız Arduino seti hangisidir ben şu siteden biraz baktım. Burdan baktım.


Birde kullanılan programlama dili C midir acaba bana sanki tanıdık geldi de?

İyi çalışmalar

Sort:  

Kısıtlı ve dar alanlarda da kullanılabilmesi için biz Nano üzerinde denemeler yaptık.
Bi ara Regülatör'ü yaktık mı diye şüphelenmiştik, aynı kodu hiç sorun yaşamadan Uno üzerinde de çalıştırdık. Ki teorik olarak promini, nano, uno .. hepsinde çalışması lazım.


Evet dil C++
tanıdık geliyorsa, çok keyifli şeyler yapılabilir demektir ;)

evet size rastlayınca anılarım tazelendi ben de yapmak istedim. teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62025.59
ETH 3074.98
USDT 1.00
SBD 3.84