You are viewing a single comment's thread from:

RE: YARDIMSEVER İKİ SENE

in #tr5 years ago

Sizce de bu kadar zamandır Steemit'te insanlara iyiliği dokunan bir insan bu kutlamayı hak etmiyor mu?

Kesinlikle hak ediyor hocam. @damla, Steemit’e geldiğim zamandan şu ana kadar yaptığınız milyon yardım için ben de teşekkür ederim. 2.yılınızı tebrik ediyorum (Bu arada 24 ay olması gerekmez miydi, 26 olayını çözemedim, yeri gelmişken bunu da cevaplar mısınız?)

Evet, hem reel hayatında, hem Steemit hayatında sana mutluluklar ve başarılar dilerim. İyi ki varsın, @damla.

Evet iyi ki varsınız @damla. Valla siz olmasanız benim milyon sorularım cevapsız kalırdı. Hiç sıkılmadan hep cevapladınız. Her noktada yardımlarınızı hiç eksik etmediniz. Çok teşekkür ederim. Sabrınız, samimiyetiniz, iyi niyetiniz için ve daha bir çok şey için.

@sahinadm hocam çok iyi düşünmüşsünüz, çok güzel bir yazı olmuş. Elinize sağlık.

Sort:  

moon ciddi anlamda kac tane yeni "ay" ciktigini gosteriyor. En son yeni ay 5 nisanda cikmis. Haliyle bu sene 5 moon, gecen sene 12 moon ve ilk sene de 9 moon ciktigini varsayarsak gerisini devlet bahceli cevaplar diye dusunuyorum @etasarim.

Vaaaay ya çok güldüm @steinhammer hocam. Harika bir cevap olmuş. Çok teşekkür ederim :) Böyle düşünüldüğünde çok mantıklı gerçekten.

guldurdugume sevindim :)

Estf. milyon soru değil belki birkaç sorunu cevaplamışımdır. Ama son günlerde çok fazla kapsama alanına çıkıyorsun. Sen göremiyorum :))

Teşekkürler

Evet haklısınız internet probleminden kaynaklı bir durum. Yoksa hep aklıma geliyorsunuz. Hem birkaç soru da değil gerçekten. Bunu utanarak söylüyorum ki değil :)

You got a 17.40% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62406.70
ETH 3184.54
USDT 1.00
SBD 3.79