You are viewing a single comment's thread from:

RE: O zaman sanat ve gezi! Fort Lauderdale - Florida

in #tr5 years ago

Uzun zamanır bir yerlere gitmediğimden olsa gerek, gezi ve sanat yazılarıma biraz ara verdiğimi farkettim.

Çok uzun zaman oldu :)

50 km'den uzun da bir sahil şeridine sahip.

Vay anasını, ya aklım kalmıyor o uzunluğu.

Yazar burada; altında güllü dallı mayosu, gözünde güneş gözlükleri ve parmak arası terlikleriyle sahilin yolunu tutmuş sivrisinekleri hayal ediyor...

Bu kısımda ve tokatlama kısmında koptum :)
Ayrıca meğer siz ne kadar sanatsever biriymişsiniz, bunu da öğrenmiş oldum.

Linol baskı en basit tanımıyla bizim ilkokulda yaptığımız patates baskı efendim.

Bu açıklama benimgibiler için geldi sanırım. Bilgilendirme için teşekkürler efendim :)

Çocuklar gibi şen olan ben, eserlerin fotoğraflanması yasak olan kısımda arsızca bir hareketle fotoğrafını çekip koşar adımlarla uzaklaştım salondan.

Hayal ederken kopan ben :)
Elinize sağlık hocam, harika bir yazı olmuş. Çok beğendim.

Sort:  

@etasarim yorumun icin cok tesekkur ediyorum. umarim yanlis anlamazsin ama bu yorum bana sunu hatirlatti. hani ilkokulda boyle unite dergiler vardi. icindeki okuma parcalarinin sonunda "okudugumuzu anladik mi?" diye bir kisim yer alirdi. sanki oradaki sorulari cevapliyormuscasina kritik noktalari toplayip bir yorum haline getirmissin :) tebrik ediyorum!

Olabilir hocam, aslında okurken yaptığım yorumları derliyor gibi oluyorum. Yazının sonunda kaçırdığım bir nokta olmasın diye okurken not alıyorum :) Ama doğru benzetme, teşekkür ederim

You got a 30.62% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61766.85
ETH 3081.60
USDT 1.00
SBD 3.82