You are viewing a single comment's thread from:

RE: Orlando Gezisi Part I : Telaş, stres, hintli dayı ve konferans

in #tr5 years ago

Konferansın gerçekleştiği University of Central Florida Üniversitesinin kampüsü. Dışardan gelen birisi tatil köyüne geldim sanabilir.

Aynen hocam ya valla ben bu cümleyi okuyana kadar öyle sanıyordum :) Söylediğiniz iyi oldu.

Orlando'ya giderseniz Universal Studios'da yer alan Harry Potter köyünü gezmeyi unutmayın.

@sudefteri hocam buna kesinlikle bayılacak, ünlü Harry Potter hayranı.

Size o 2 günlük planımı aşağıda infografik olarak paylaşıyorum.

Hocam siz nasıl bir insansınız, bunun bile infografik halini yapmışsınız valla pes :)

Görevli koşar adımlarla uzaklaştı ve adamla ben kaldım sırada. Hintli olduğunu düşündüğüm bu adam bana da derdini anlatmaya çalıştı fakat elindeki bıçak ister istemez tedirgin etti beni.

Vay ya gezi yazısı bir anda aksiyon filmine döndü harika :) Valla ucuz atlatmışsınız, görevlide maşallah tecrübe akıyor.
Hocam adamın derdi neydi acaba, maket bıçağı ile ne düşünüyordu ki, ilginçmiş gerçekten. Ben de merak ettim.

Ceketinizin makus kaderi, diyecek söz bulamadım. Ama şu kuralı

Eğer ki ceket giyiyorsan, kravat takman gerekmez. Kravat takıyorsan da ceket giymen gerekmez.

çok akıllıca buldum.

Çok güzel bir yazı olmuş hocam keyifle okudum, elinize sağlık. Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

Sort:  

Hocam adamın derdi neydi acaba, maket bıçağı ile ne düşünüyordu ki, ilginçmiş gerçekten. Ben de merak ettim.

Gercekten de parasi calinmis olabilir ama kendisi zaten cok sarhostu. Belki de kaybetti parasini. Ama bicagi nerden buldu diye dusunuyorum, cevap bulamiyorum acikcasi.

@sudefteri hocam buna kesinlikle bayılacak, ünlü Harry Potter hayranı.

herkes öğrendi galiba artık:)
evet çok güzel ya harry potter ile ilgili her şey:)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63381.65
ETH 3169.65
USDT 1.00
SBD 3.85