You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kitaplığımın yeni sâkinleri #3

in #tr5 years ago

Kitap kritiği şeklinde yazınızı okuyunca sanki her bir kitabı okumuşsunuz gibi hissettim, merak uyandıran son cümleleri okuduğumda ise yayınevleri ile anlaşma yaptığınızı düşünmeye başlamıştım ki kitaplar hakkındaki beklentilerinizden bahsettiğinizde okumadığınızı anladım. Hocam nasıl böyle ayrıntılı analiz yapabiliyorsunuz, bunların hepsini araştırdınız mı?

Sort:  

yayınevleri ile anlaşma yaptığınızı düşünmeye başlamıştım

:)) @etasarim nettin ya...

keşke olsa öyle bir şey di mi:))

Valla şahane olur hem senin için hem yayınevleri için. Sen istediğin kitaplara ücretsiz ve zamanında ulaşmış olursun, e bir de üzerine kazancı. yayınevlerinin de senden iyisini bulamayacağı kesin.

sadece kitaplara sahip olsam yeterli başka bir şey istemem🙆‍♀️
teşekkür ederim güzel temennilerin için belki bir gün gerçek olur:)

merak uyandıran son cümleleri okuduğumda ise yayınevleri ile anlaşma yaptığınızı düşünmeye başlamıştım ki..

:)) sadece ilk kitabı okudum, yani 'dolaptan temâşa'yı :)
arka kapaktaki bir-iki cümle yazıdan bazen çok bir şey anlaşılmıyor ve burada anlatabilmek için kısa bir ön araştırma yapıyorum:)

anladım çok güzel olmuş yazınız, kesinlikle okumuş kadar olmuşsunuz. Yayınevleri kısmı şakaydı :) Ama düşünebilirsiniz bu şekilde analiz eden insanlar var ve ben de çok faydalı buluyorum bu tür yazıları.

çok teşekkür ederim 💐
böyle bir şey çok hoş olur ama yayınevleri genellikle sıkıcı kitap tanıtımları yapmayı tercih ediyor gibi geliyor bana neden bilmiyorum🤷‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62989.29
ETH 3048.32
USDT 1.00
SBD 3.99