You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevdiğim yazılar

in #tr5 years ago (edited)

vaaay çok artistsiniz hocam :) Elinize sağlık, güzel bir inceleme yazısı olmuş. Bunları nasıl aklınızda tutuyorsunuz anlamıyorum.

Sort:  

hani kim:p
teşekkür ederim beğenilmesine sevindim:)
bilemiyorum okuduğum güzel yazıyı hatırlamakta zorlanmıyorum🤷‍♀️
yazı seçimi yaptığımız zamanlardan kalma bir şey belki de bu, zaten hepsinin projelerce oylanmış olması da mutlu etti beni tekrar baktığımda:)

Ben not aldığına inanıyordum açıkçası. Yorumları da affetmiyorsun çünkü :) Konusu olunca hemen gandi su defteri gibi ıslak imzalı belgelerle geliyorsun.

haha sesli güldüm bu yoruma:)
gandi su defteri:D
not almak iyi fikirmiş aslında ama biraz üşengeçlik var kanımda 🤷‍♀️

Böyle hafızan varken üşenmek sana lüks değil :)

teşekkür ederim 🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63793.53
ETH 3193.21
USDT 1.00
SBD 3.92