Steemit Resim Yükleme ve Görüntüleme Sorunu (ve Çözümü)

in #tr5 years ago

Merhabalar

Yakın zamanda Steemit'te yaşanan "resim yükleme ve görüntüleme problemini" hepimiz yaşadık. Bu sorun Steemit görsellerinin yayınlandığı ya da yüklendiği IP'nin ülkemizde yasaklanmasından kaynaklanıyor.

Ama endişeye gerek yok. Her zaman yaşadığımız sorunlardan. Çözümü de oldukça basit.

Bu ders de Steemit'e Türkiye'den bağlanan bizlerin karşılaştığı bu sorunu çözmek için hazırlandı.

Güvenli internet ya da engelli sitelere girmek için VPN kullanılır. Genel olarak ücretli bir hizmet olsa da Opera web tarayıcısı (Google Chrome ya da Internet Explorer gibi düşünebilirsiniz) kendi bünyesinde ücretsiz ve hızlı bir VPN ile beraber geliyor.

Yapmanız gereken Opera web tarayıcısını bilgisayarınıza bu linkten indirip kurduktan sonra ayarlardan bu özelliği açmanız. Resimleri görüntüleyemediğinizi göz önünde bulundurarak kısa bir video hazırladım.

Umarım işinize yarar.

Sort:  

ellerine sağlık @etasarim 👌
videoyu da izledim sonuna kadar, çok faydalı olmuştur bu sorunu yaşayanlar için
teşekkürler🌼

Teşekkür ederim @sudefteri hocam. Sizin bahsettiğiniz mobilini de kurdum ama inanılmaz yavastı siteyi yükleme konusunda sorun yasadım. Olmazsa mobil için de editlerim postu.

bende normal hızı belki kısa süreli bir sıkıntı olmuştur bilemedim.

Olabilirim hocam bugün tekrardan test edeyim inşallah. Belki çalışır. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.

You got a 8.47% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Benim merak ettiğim bir konuydu ellerine sağlık, çok faydalı bir paylaşım olmuş 🤗 @etasarım

Teşekkür ederim @baycan hocam, bahsediyordum ama videosu olması iyi oldu. Mobili de var bu arada.

You got a 7.69% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

You got a 22.02% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Elien sağlık @etasarim. Çok sorulan bir soruydu. Çok kişiye faydalı olacağını düşünüyorum. Teşekkürler emeklerin için.

Teşekkür ederim. Evet ben de farkındaydım ama herkes bir yolunu buluyor diye düşünüyordum. Video aklıma gelince iyi olacağını düşündüm. Umarım faydalı olur.

You got a 8.24% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Küfrediyorum!
"Steemit.com'da yapılan güncellemeler ya da steemimages'in http'den https'e geçmesi yahut IPFS'e geçme gibi sebepler yüzündendir.. bugün olmazsa bu bu hafta düzelir.. " diyordum.

Güzel ülkem TR'nin paranoyak yasaklamalarındanmış.. :/
Sadece ilgili bir iki sayfa engellenebilecekken Wikipedia'nın tamamının engelli olduğu bir coğrafyada steemimages ne ki..
pire için yak yorganları! ne önemi var..

Ver mehteri..

Hocam karar 2014 de alınmış, aslında steemit ile de çok alakalı değil yani o IP den yayın yapan sitelerden biri ile alakalı olabilir. Bence cahillik tamamen. Eminim onlar da bilmiyordur böyle bir sistemi baltaladıklarını. Diyecek söz yok yani maalesef böyle. IP'nin değişmesini bekleyeceğiz.

O zaman küfür²
Bi ip'da pek çok domain olmasının yanı sıra, bi domain 5 yılda 5 defa sahip ve içerik değiştirebilir pek ala.

Düşen kısa domain adresleriyle ilgili bazen mail geliyor. 6dk.org domaini düşmüş. Başka dilleri bilmem ama türkçe için "6 dakika" şeklinde okunabilen bir domain olduğu için, özet bilgiler, kısa videolar ve benzeri amaçlarla kullanılabilir diye satın aldım.
Ama sonradan fark ettim ki, saygı değmez devletimiz adresi engellemiş. İlgili her yere yazdım ama 10 ay boyunca hiç bir gelişme olmadı ve 60 gün sonra yeniden düşecek. (Avukat arkadaşlarım ve projem var diyen alabilir)
Bize şu devirde bunları yaşatan bütün memurlar ve sıraları tüm amirlerinin aldıkları maaşlar haram olsun.

You got a 15.05% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Steemit'te hiçbir şey olmasa bile bir şeyler olmuş olabilir.

Posted using Partiko Android

Çok faydalı teşekkürler 🙏 görsel eklersen daha hoş olabilir🙏

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim, görsel zaten videodan alınıyor bakın:

Partiko üzerinden bakmıştım da gözükmüyordu. Sıkıntılı bir uygulama 😌

Anladım, tamamdır ilginiz için teşekkür ederim ;)

You got a 27.39% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

iyi hoş ama bizim eklediğimiz görselleri Türkiye'deki kullanıcılar yine göremeyecek bunun bir çözümü yok mudur acaba?

Süper oldu. Bu bilgiye ihtiyacımız vardı🙏

Teşekkür ederim hocam :) Umarım ihtiyacı görür.

Congratulations @etasarim! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 1000 as payout for your posts. Your next target is to reach a total payout of 2000

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard - Witness Update
SteemitBoard to support the german speaking community meetups

You can upvote this notification to help all Steem users. Learn how here!


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkürler. Ben DNS kullaniyorum ama işe yaramıyor sanırım.

Posted using Partiko Android

Rica ederim. Operayı denediniz mi, VPN ile giremeyen duymadım çünkü.

Deneyecegim

Posted using Partiko Android

IP degistirerek resimleri gordum ama resim yukleyemedim.

Posted using Partiko Android

Hocam IP değiştirme derken, siz opera tarayıcısını kurup VPN i aktif hale getirdiniz mi?

IP degistirme programiyla resimleri gordum ama resim yukleyemedim. Opera VPN ile dediginiz gibi Steemit'i eskisi gibi kullanabiliyoruz.

Posted using Partiko Android

Opera VPN ile Steemit'i eskisi gibi kullanabiliyorsanız niye harici bir program denediniz hocam bunu anlamadım. Opera VPN ile resim yükleme de yapabilirsiniz.

Operayi yuklemeden once IP degistirmeyi denemistim.

Posted using Partiko Android

You got a 27.67% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

You got a 13.90% upvote from @minnowvotes courtesy of @etasarim!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60955.99
ETH 2884.24
USDT 1.00
SBD 3.63