Steemitde ki türk kullanıcıların gelişimine önem vermeliyiz [Cointurk 25. Projesi] [tekin7 #1962]

in #tr6 years ago

Conventional-Social-Media-vs.-Steemit-770x513.png
Öncelikle böyle güzel bir proje seçildiği için @kusadasi 'na teşekkür ediyorum.

Ben burada mart ayından beri varım ve steemit de kalıcı olmayı düşünüyorum.
Amacım tamamiyle maddi kazanç değil bir mühendis olarak kaliteli yazıları bulabileceğim bir site olduğunu düşünüyorum ve tr toplumunun burada bulunmasını desteklemek için çalışacağım.
teknolojiyle ilgilenirim yapay zeka en büyük ilgi alanım geleceğimizi şekillendireceğine kesin gözüyle bakıyorum.

Steemitin gelecekte çok iyi yerlere geleceğini düşünüyorum ve Türk toplumunun bu treni de kaçırmaması hepimizin en büyük arzusudur bu platformda herhalde.

Yıllarca Facebook gibi insana bi vasıf, özellik kazandırmayan maddi manevi hiçbir getirisi olmayan siteleri kullandık.
Ama artık teknoloji ilerliyor değişim çoktan başladı. Yazdığımız yazılardan maddi getiri sağlayabileceğiz artık

Dahada önemlisi Steemit de kaliteli yazılar daha çok oy aldığı için saçma sapan bi sürü içi boş içeriklerle karşılaşmak okumak zorunda kalmayacağız.

Burada Türk toplumunu geliştrmek için uğraşan birkaç hesap var ama 1000 den fazla kullanıcıyı 3-5 heasabın teşvik etmesi bu platforma tutundurmaya çalışması pekde kolay değil ne kadar ellerinden geleni yapsalarda.

Benim nacizane fikrim hali hazırda Steemit kullanıcısı olan hesapların geliştirilmesini teşvikleyip onlarında yeni kullanıcıları teşvik etmesini sağlamak.
Şöyleki mesela ben burada 10 tane kaliteli içerik üreten kullanıcıya teşvik ediyorum gelişmesine destek oluyorum sonra 10 kişinin her biride 10ar kişiye destek oluyor ve sayı giderek artıyor tarzında bişeyler düşünebilir.

Öncelikle iki kişiyi nasıl buldum onu anlatayım.
tr etiketi kullanan hesaplara bakıp benim gibi yeni yeni başlamış olan ve daha önce kuşadası projelerine katılmamış kullanıcı aradım bulduğum hesapların son yazılarının altına daha önce kuşadası projelerine katılıp katılmadığını sordum Kuşadası ve projeleri hakkında bilgi verip katılmaları gerektiğini anlattım.
Daha sonra Türk steemit kullanıcı olarak destek için oluşturduğumuz bir whatsapp grubumuz olduğunu söyleyerek arkadaşları whatsapp grubuna dahil ettim.

@sahinadm sahinadm#2836
@technobody techno99#7541

Ben Kuşadası projesine kazandırdığım kişileri kişisel olarak tanımıyorum ve gizliliğe önem verdiğim için kişisel tanıtım da yapmaycaağım Steemit profili olarak tanıtacağım.

@sahinadm;

Adem beyin profilini incelediğimde kendisinin Edebiyata ve şiire ilgili olduğunu görüyorum.
Steemitde bu alanda paylaşım yapan hesaplar var ve benim pek ilgi alanım değil :)
bir sayılsalcı olarak çok ilgi alanım olmayan edebiyat ve şiirler hakkında paylaştığı şiirler benim de ilgimi çekti :) Kendisi çok kaliteli paylaşımlar yapıyor ve ilgili olanların takip etmesini öneririm.
Ayrıca kendiside çok yardımsever biri bu projeyi anlattığımda bana bu proje konusunda seve seve yardım edeceğini belirtti.
Zaten kendisi de tr etiketine destek olmak için çaba sarfediyor ve Türk steemit kullanıcıların gelişmesi kanaatinde olduğunu görüyorum.

@technobody;

Özgür bey steemit'e bu ay kayıt olmuş. O da daha yolun başında ve steemitde ki cevherin farkında olsa gerek ki bu platforma katılmış.
Kendisinin ingilizcesi iyi düzeyde ingilizce yazılar yazabileceğini belirtti bende kendisine ingilizce yazılar yazmanın çok daha yararlı olacağını düşündüğümü belirttim gelişimi için.
Nick'inden de anlaşıldığı gibi kendisi teknoloji meraklısı biri ve blockchain hakkında araştırmalar yapan birisi.
Teknoloji ile ilgili makaleleri ingilizce yazıyor bence çok mantıklı hem ulaşacağı kitle sayısı daha fazla hemde tr etiketini daha çok kişiye götürüyor.

Kuşadası projesine kazandırdığım kişileri tr etiketinden buldum, tr etiketini kullanan hesaplar ne kadar güçlenirse etiketi üst sıralara taşımamız daha kolay olur.

Fotoğraf(http://www.marketingfundamentals.com/conventional-social-media-vs-steemit/)

Sort:  

Selamlar. Sevgili @excaliburr ile ilk tanışmamız aynen yukarıda anlattığı gibi oldu. Kendisiyle #cointurk projelerinde yer alacağım için mutluluk duyuyorum.

Her şeyden evvel bizim bu platformda sosyolojik olarak varlık gösterebilmemiz için birlikte hareket etmemiz gerektiğinin farkına varmış bir birey olarak gerek kendi çabalarımla post post dolaşarak gerekse Steemit Türk toplulukları ile birlikte hareket ederek elimi taşın altına koymaya karar verdim.

Tam da o anlardan birinde @excaliburr ile karşılaştım. Meramını dile getirdi ve benim kabul etmemem ne mümkün. Hemen bana gösterdiği ve kendi söylediği şekilde katılım sağladım.

Daha güzel günlerde yine ele ele olacağımızdan eminim.

Söylemeden geçemeyeceğim bir konu var. Benim uzmanlık alanım Edebiyat ve edebiyat ürünleridir; fakat geleneksel ve kripto para piyasalarında alım satım yaptığım için kendimi grafik analizi konusunda da geliştirmek zorunda hissettim ve çalışmalara başladım. Değerli bir hocamla beraber bildiklerimizi zarara uğramış insanların zarardan kurtulmalarına yardımcı olmak münasebetiyle anlatıyoruz. Profilimde edebiyatla ilgili konular dışında grafik analizleri de görebilirsiniz.

Ayrıca yorum fazlalığının #tr etiketinin üst basamaklara çıkma şartlarından biri olduğunu bildiğim için bir de yorum soruları sorarak insanları postların altına yorum yapmaya teşvik etmeye çalışacağım bir etkinlik üzerinde çalışıyorum. Bunun için desteğe ihtiyacım olduğunu sanırım söylemeye gerek yoktur. :) Umarım başarılı oluruz.

Sevgiler, hürmetler, başarılar.

Sizlere steemit yolculuğunuzda başarılar diliyorum daha alacak çok fazla yolumuz var.

Teşekkür ederim yorumlarınız ve düşünceleriniz için

excaliburr a teşekkür ederim beni kuşadası ve yarışmalarıyla tanıştırdığı için

You got a 8.33% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @excaliburr! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1 SBD Per 1000 SP | Discord server

You got a 6.62% upvote from @dailyupvotes courtesy of @excaliburr!

Please upvote this comment to support the service.

Arkadaşlarımız hoşgeldi. Fakat 1 kullanıcı yeni sayılabilirken diğeri uzun süredir steemitte bu yüzden 1 kullanıcı getirmeniz yeni üye olması gerekiyor üyelerin.

Böyle bir kural görmedim ben

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62441.36
ETH 2940.53
USDT 1.00
SBD 3.59