Filmlerdeki Renklerin Sembolik Anlamı

in #tr6 years ago

Renkler üzerine bir yazı okumuş olduğumu bir önceki postum da söylemiştim. Artık beni tanıyanlar sarı rengi sevdiğimi iyice öğrendi. Bunlardan bahsederken Barış Özcan'nın bir videosu geldi aklıma. Bu arada Barış Özcan'la henüz tanışmadıysanız hayatınızda çok şey eksik demektir. Youtube den ismini yazıp hemen abone olun derim ;) Son videolarını ve geçmişe dönük bir kaç videosunu izlerseniz zaten bana hak vereceksiniz. Bu vesile ile kendisine saygılarımı sunuyorum.

Ne diyordum :) Barış Özcan'ın bir videosu geldi aklıma renklerden bahsettiği. Dizi ve filmlerde kullanılan renklerin hepsinin bir anlamı olduğundan bahsediyor. İzlediniz mi bilmiyorum Breaking Bad dizisi vardı. Benim izlediğim dizilerden birisidir. O dizinin de analizi var bu videoda. Bu videoyu izledikten sonra diziyi düşününce çok daha anlamlı hale geldi dizi. En azından renkler açısından. Bu videoyu sizinle de paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64341.19
ETH 3145.13
USDT 1.00
SBD 4.00